آهنگساز و گروه طراحان نمایش «شام آخر» معرفی شدند/ آغاز پیش‌فروش بلیت

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه، پیش فروش سه روز نخست نمایش «شام آخر» اثر جدید از مسعود دلخواه در سایت تیوال آغاز شد. همچنین آهنگساز و گروه طراحانی که کارگردان را در این نمایش یاری می‌کنند عبارتند از آهنگساز: آرمان پارسیان، طراح صحنه و لباس: فطیما زعفرانی، طراح نور: محمدمهدی سامی‌منش و طراح گریم: امیرعباس حاتمی.

دلخواه کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال‌های گذشته نمایش‌هایی همچون «مفیستو» را در سالن بزرگ تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش دیگر را به صحنه برده است.

وی در این نمایش در کنار گروه بزرگی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان، از حضور چند بازیگر همچون کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده نیز بهره می‌برد.

دلخواه درباره این نمایش که از ۲۶اردیبهشت‌ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود گفت: نمایشنامه «شام آخر» را بر اساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخاییل بولگاکف و همینطور چندین منبع دیگر نوشته شده است. نمایش «شام آخر» همان گونه که از نامش بر می‌آید، درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح(ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است.

نمایش شام آخر با رویکردی مدرن و با شیوه اجرایی نیمه موزیکال، توسط بیش از سی بازیگر و خواننده و نوازنده و به کارگردانی مسعود دلخواه، در تماشاخانه ایرانشهر، سالن ناظر زاده اجرا می‌شود.

پیش از این حضور عرفان شیرنگی، مدیر تولید و امیر پارسائیان مهر، مدیر امور رسانه و روابط عمومی علی عفیفی، عکاس، میثم زرقانی(استودیو آرت کات، طراح تیزر)، حسام صلاحی نژاد و نازنین یار مسئول فضای مجازی در این نمایش قطعی شده بود.

انتهای پیام/