«زامبی» سوژه یک فیلم ایرانی شد/ «فلاکا» در مرحله تدوین | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۷
امین مرادی راد در گفتگو با صبا:

«زامبی» سوژه یک فیلم ایرانی شد/ «فلاکا» در مرحله تدوین

امین مرادی راد درباره فیلم جدید خود که به موضوع یکی از انواع مواد مخدر می پردازد توضیحاتی را ارایه کرد.

امین مرادی راد کارگردان و عکاس درباره جدیدترین فیلم خود با نام «فلاکا» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: «فلاکا» یک فیلم نیمه‌بلند ۴۰ دقیقه‌ای است که در حال حاضر در مرحله تدوین هستیم و ممکن است زمان این فیلم در مرحله تدوین یکی- دو دقیقه کم شود.

وی درباره موضوع فیلم «فلاکا» افزود: این فیلم در ژانر حادثه ای ساخته شده و به ارتباط بین فروشندگان مواد مخدری با نام فلاکا یا زامبی و مصرف کنندگان آن می پردازد.

مرادی درباره روند تولید این فیلم تشریح کرد: فیلمبرداری این فیلم یک ماه پیش آغاز شد و پس از ۱۲ جلسه فیلمبرداری، یک هفته ای است که این بخش به اتمام رسیده است.

او ادامه داد: بیشتر مدنظرمان است که این فیلم را در جشنواره های خارجی شرکت دهیم، اما اگر برسیم به یکی- دو جشنواره داخلی هم این کار را می فرستیم.

کارگردان فیلم کوتاه «پارادوکس» درباره دلیل انتخاب این موضوع برای ساخت فیلم جدیدش تشریح کرد: یک روز در خیابان شخصی را دیدم که تشنج کرده بود، جلو رفتم و پرسیدم که چرا این فرد به این حال افتاده است، گفتند به دلیل مصرف مواد مخدری به نام زامبی است. در اینترنت درباره این نوع مواد مخدر تحقیق کردم و قصه ای را بر اساس یک سری از داستان های دیگری که درباره مواد مخدر است، نوشتم و این اتفاق را دل در آن جا دادم.

این فیلمساز جوان افزود: قصه این فیلم کاملا براساس تخیل من است اما واقعیت هایی در آن وجود دارد که براساس تحقیقاتم در زمینه مواد مخدر به ویژه ماده زامبی یا همان فلاکا است. این نوع مواد مخدر باعث می شود دمای بدن افراد مصرف کننده خیلی بالا برود و به همین دلیل مصرف کنندگان به جاهای سرد و یخ می روند که دچار تشنج نشوند و همین باعث شد یکی از لوکیشن های ما کارخانه تولید یخ باشد.

مرادی درباره لوکیشن های فیلم «فلاکا» اظهار کرد: لوکیشن های ما در یک کارخانه یخ سازی در اول جاده ساوه، دفتر مرکزی پخش یخچال های یخ، استودیو صدا، خانه شخصیت اصلی فیلم و بقیه لوکیشن ها هم خارجی بودند.

وی در پایان درباره بازیگران این فیلم گفت: در فیلم «فلاکا» مرسده نوروزی، مهدی فرج پور، روشنک خسروی، ستوده خیاطی، شادی ملک، زهرا مشکانیان، سعید یعقوبی، ثنا عقابیان، فائزه اسدی، رادین فزون مهر، آروین فزون مهر نقش آفرینی کرده اند.

عوامل فیلم نیمه بلند «فلاکا» عبارتند از نویسنده و کارگردان: امین مرادی راد، تهیه کننده : یاسر سلیمانی، مدیر هنری : ناصر آقاسی، برنامه ریز: محمد جواد سعدی، مدیر تولید: علی قیدر، مدیر فیلمبرداری : حمید ‌مصدقی، صدابردار و صدا گذار : جواد پور میرزا، طراح گریم : سعیده سالاری، طراح لباس : زهرا مشکانی، طراح صحنه : مهدی فرج پور، دستیار کارگردان : علی کیا داه، عکاس : ناهید امین پور، موسیقی : مسعود آقاسی، تدوین : امین مرادی راد، مدیر تدارکات : میثم فراهانی، دستیار تصویر : میثم سخایی و فرامرز قزاق، دستیار دوم کارگردان: ملینا مرادی راد و النا مرادی راد.

ریحانه مقدم

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000