نخستین تیزر «آواتار ۲» منتشر شد/ پایان ۱۳ سال انتظار

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، پس از 13 سال و بعد از تاخیرهای متعدد، استودیو قرن بیستم بالاخره تیزری کوتاه از «آواتار 2» به کارگردانی جیمز کامرون منتشر کرد که قرار است در 16 دسامبر امسال راهی سینماها شود. عنوان رسمی این دنباله «آواتار: راه آب» است.

نخستین فیلم «آواتار» پس از اکران مجددش در سال گذشته در چین، توانست رقم فروش خود را به عدد 2.8 میلیارد دلار برساند و دوباره  لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ را از «انتقام‌جویان: پایان بازی» پس بگیرد. موفقیت نخستین قسمت «آواتار» در سال 2009 در ایالات متحده بی سابقه بود به طوری که بیش از 10 ماه در سینماها رونق داشت.

در دومین قسمت «آواتار» بازیگران فیلم اصلی از جمله زویی سالدانا در نقش نیتیری، سیگورنی ویور در نقشی جدید و سم ورتینگتون در نقش جیک سالی بازی می کنند. کیت وینسلت بازیگر برنده اسکار نیز به نقش رونال در این قسمت حضور پیدا کرده است.

«آواتار 2» برای اکران در 16 دسامبر امسال برنامه ریزی شده است. جیمز کامرون در ابتدا گفته بود قصد دارد در سال 2014 این فیلم را اکران کند که این تاریخ هفت بار به تعویق افتاد. فیلمبرداری قسمت دوم «آواتار» در سال 2020 همراه با فیلم «آواتار 3» به پایان رسید. قسمت بعدی قرار است سال 2024 راهی سینماها شود.

انتهای پیام/