نامزدهای جوایز تونی ۲۰۲۲ معرفی شدند/ از نامزدی سم مندس تا موزیکال مایکل جکسون | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴

نامزدهای جوایز تونی ۲۰۲۲ معرفی شدند/ از نامزدی سم مندس تا موزیکال مایکل جکسون

نامزدهای جوایز تونی با سلطه نمایش موزیکال «حلقه عجیب» بر دیگر نامزدها معرفی شد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، نمایش موزیکال «حلقه عجیب» که در مورد یک سیاه‌پوست همجنسگراست که موزیکالی درباره یک نویسنده همجنسگرای سیاه‌پوست می‌نویسد، توانست بیشترین نامزدی را در هفتاد و پنجمین دوره جوایز تونی به دست آورد. این نمایش که برنده جایزه پولیتزر سال ۲۰۲۰ برای اجرای در بیرون از برادوی شد در رویداد تونی امسال در ۱۱ رشته نامزد جایزه شد.

در رویداد تونی امسال، «حلقه عجیب» با نمایش های «ام جِی» یک اثر موزیکال با موضوع مایکل جکسون و «میدان بهشت» که نگاهی به منطقه پنج نقطه منهتن و تنش‌هایی که در شورش‌های خشن آنجا در سال ۱۸۶۳ ایجاد شد، رقابت می کند. «ام جِی» و «میدان بهشت» هر کدام ۱۰ نامزدی دریافت کردند. نمایش «ام‌جی» البته به دلیل حاشیه های مربوط به اتهامات به آزار و اذیت وارد شده به جکسون با جنجال‌هایی مواجه بود.

نمایش «سه‌گانه لمن» به کارگردانی سم مندس درامی که درباره یکی از موسسات مالی آمریکا در دوره رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ بود نیز ۸ نامزدی به دست آورد و در میان آثار غیر موزیکال رکورددار شد.

در بخش بهترین نمایش تونی ۲۰۲۲، نمایش های «مامور اعدام»، «کلایدز»، «سه‌گانه لمن»، «دقایق» و «اسکلتون کرو» نامزد شدند.

در بخش بهترین موزیکال های سال ۲۰۲۲ نیز موزیکال «دختری از سرزمین شمالی»، «ام جی»، «شب آقای ستردی»، «میدان بهشت»، «شش: موزیکال» و  «حلقه عجیب» نامزد شدند.

هیو جکمن، بیلی کریستال، دیوید مورس و سم راکول از شاخص ترین بازیگرهایی بودند که در بخش بازیگری این دوره جوایز تونی نامزد شده اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است