شاد کردن مردم در فشارهایی که وجود دارد وظیفه خود می‌دانم/ اکران «انفرادی» بهتر هم می‌شود

سید مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «انفرادی» که این روزها در اکران به سر می‌برد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری صبا درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: متاسفانه باتوجه به اینکه مشغول پروژه جدید خود هستم، خیلی فرصت نکردم از نزدیک نمایش‌های فیلم را رصد کنم و تنها در چند اکران توانستم حضور داشته باشم.

وی افزود: برآیند وضعیت اکران تا به امروز خوب بوده است و به نظر می‌رسد بهتر از این هم خواهد شد و قطعا خود مخاطبان تماشای فیلم «انفرادی» در سینما را به همدیگر معرفی می‌کنند.

مردم به شادی نیاز دارند

کارگردان فیلم «دینامیت» درباره پرداختن به طنز در کارهای خود گفت: مردم به شادابی و نشاط نیاز دارند. باتوجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و فشارهایی که وجود دارد، ایجاد روحیه و تزریق شادابی به جامعه یکی از وظایف ما فیلمسازان است. ما هم به نوبه خود تلاش کردیم در این راستا قدم برداریم.

اطیابی درباره موفقیت فیلم‌های خود در گیشه سینماها توضیح داد: هر فیلم و ژانری فرمول‌های خاص خود را دارد. در تمام کارهای خود تلاش کرده‌ام با توجه به شناخت جامعه و مردم، موقعیت‌ها و نیازها را بشناسم و بتوانم از آنها استفاده کنم. این شناخت هم قطعا به واسطه حضور نفس به نفس در میان مردم جامعه شکل می‌گیرد. در حقیقت من کار پیچیده‌ای انجام نمی‌دهم و تنها خود را به جای مردم می‌گذارم و به روایت داستان می‌پردازم.

«بخارست» در مراحل پایانی فیلمبرداری

سید مسعود اطیابی در پایان درباره پروژه‌ در حال فعالیت خود گفت: این روزها مشغول فیلم «بخارست» هستم و به اواخر فیلمبرداری رسیده ایم. بعد از انجام مراحل مونتاژ نسبت به پخش این فیلم تصمیم‌گیری انجام می‌دهیم اما اگر مردم و سینماها به «بخارست» نیاز داشته باشند، قطعا برای اکران مردمی اقدام خواهیم کرد.

فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی است. مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/