روزهای پایانی «داغ ننگ» در تماشاخانه ایرانشهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۳

روزهای پایانی «داغ ننگ» در تماشاخانه ایرانشهر

نمایش «داغ ننگ» که به تهیه‌کنندگی سعید روستایی روی صحنه رفته بود، تا بیست و سوم اردیبشهت میزبان مخاطبان است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «داغ ننگ» نوشته ایاد اختر با ترجمه مشترک کمال عبدی و شیرین سلیمی و کارگردانی فرهاد شنتیایی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی که از شانزدهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود، به روزهای پایانی اجرا نزدیک شده و تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه میزبان مخاطبان است.

کارگردان «داغ ننگ» درباره انگیزه خود برای اجرای این نمایش گفت: پس از اتمام دوره‌های پیشرفته سعید روستایی در سال ۹۸، به دنبال پیداکردن متن متناسب با ایدئولوژی و سبک کاری گروه نمایشی پیگیری‌های لازمه انجام شد و پس از تلاش‌ گروه و بنده، نمایشنامه Disgraced برنده پولیتزر ۲۰۱۳ مورد تایید اعضای گروه قرار گرفت و به کمک شیرین سلیمی و کمال عبدی متن را ترجمه کردند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشنامه بسیار نکات قابل توجه‌ای داشت که پیش از صدور مجوز از شهریورماه ۱۳۹۹ تمرین‌ نمایش را شروع کردیم و سعید روستایی برای اجرا گروه را تشویق و به سوی جلو سوق می‌دادند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «امیر کاپور وکیل درجه یک آمریکایی – پاکستانی در کنار همسر نقاش خود، اِمیلی در حال ترقی در شغل خود هستند، اِمیلی به همراه حسین، مسلمان پاکستانی و پسر خواهر امیر که به تازگی به نیویورک آمده از امیر می‌خواهند که وکالت امام فرید، امام جمعه نیویورک را برعهده بگیرد… و این آغازی هست برای شروع جریان‌های تازه در نمایش.»

بازیگران این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای به ترتیب ورود به صحنه فرهاد شنتیایی، شیرین سلیمی، امیرعلی شیرآبادی، بهزاد کریمی و مهسا شجاعی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به مجری طرح: سهیل لاریجانی، مشاور کارگردان: امیر اخوین، دستیارکارگردان: سینا فراهانی، طراح صدا و آهنگساز: صادق نیک‌فرمان، طراح نور: دانیال اربابی، طراح صحنه: بردیا کوشش، طراح لباس: حسین هاشمی‌مقدم، مدیر صحنه: پارسا یوسف، اجرای صدا: شایان صفوی، اجرای دکور: علی‌اکبر چهاردلی، طراح پوستر و گرافیک: امیرحسین خدری، مدیر روابط عمومی: امیر قالیچی، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

نمایش «داغ ننگ» که برای نخستین‌بار است در ایران روی صحنه می‌رود، با تهیه‌کنندگی سعید روستایی هر شب ساعت ۲۲:۰۰ دقیقه، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به خرید بلیت روزهای پایانی نمایش می‌توانند به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000