اتمام تصویربرداری «داستان یک شهر» در خرداد ماه/ بازیگران جدید اضافه شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱

اتمام تصویربرداری «داستان یک شهر» در خرداد ماه/ بازیگران جدید اضافه شدند

محمدرضا آهنج کارگردان سریال «داستان یک شهر» از اضافه شدن تعدادی از بازیگران و زمان اتمام تصویربرداری در تهران خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» محصول تازه گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمدرضا آهنج اوایل خرداد ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد.

فرشید محمودی تهیه کننده سریال «داستان یک شهر» با تایید این خبر گفت: به تازگی بازیگرانی چون امیر دژاکام، صحرا اسداللهی و مانی رحمانی به این مجموعه اضافه شده‌اند و گروه تصویربرداری اکنون در غرب تهران مشغول ضبط سکانس‌هایی از این سریال است.

وی ادامه داد: تمامی لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه در استان تهران است و اکنون بیش از ۹۰ درصد از این پروژه ضبط شده است.

محمودی در پایان بیان کرد: همزمان با تصویربرداری، کار تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال «داستان یک شهر» در حال انجام است و محمدرضا چراغعلی آهنگسازی این سریال را برعهده دارد.

مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» یکی از سریال‌های تلویزیون در دهه ۸۰ بود که پس از ۲۰ سال، پیمان عباسی نگارش نسخه جدیدی از این مجموعه تلویزیونی را برعهده گرفته است.

«داستان یک شهر» روایت تازه‌ای از تیم برنامه‌ساز «در شهر» شبکه پنج سیما است و قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان برنامه «درشهر» با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گودبرداری غیراصولی یک ساختمان راهی می‌شوند و… .

دانیال عبادی، علی دهکردی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، رضا توکلی، فرشید زارعی فر، پورانداخت مهیمن، علی آهنج، فرزام ناظری، ریحانه رضی، علیرضا مهران، ساناز سماواتی، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه، حسین عباسی، مهتاب شکریان، بهار نوحیان، علی عطایی، ایران مسعودی، حسین کریمی، پارمیس عباسی، نیوشا مدبر، دانیال ابراهیمی، شقایق بابایی و… تاکنون جلوی دوربین رفته‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است