پخش زنده ۶ رقابت ورزشی از صداوسیما/ «حکم رشد» امشب پخش نمی‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵

پخش زنده ۶ رقابت ورزشی از صداوسیما/ «حکم رشد» امشب پخش نمی‌شود

شبکه رادیویی ورزش و شبکه‌های تلویزیونی سه و ورزش سیما امشب 19 اردیبشهت با پوشش 6 دیدار ورزشی با مخاطبان خود همراه هستند.

به گزارش خبرنگار رادیو وتلویزیون صبا، امشب دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با پوشش ۶ دیدار ورزشی همراه مخاطبان صداوسیما هستند.

ساعت ۱۶ دیدار فینال لیگ برتر هندبال بین دو باشگاه شهید شاملی و سپاهان اصفهان از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود و شبکه استانی شما هم در ساعت ۱۶:۳۰ دیدار بین دو باشگاه تراکتورسازی تبریز و هوادار تهران را در قالب رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران به صورت زنده روی آنتن می‌برد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر امشب از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان تیم پرسپولیس است.

پخش زنده دیدار دو باشگاه پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان هم از ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه سه و رقابت دو باشگاه فجرسپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان در همین ساعت از شبکه ورزش در قالب رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران پخش می‌شود.

بازی رفت دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در تهران با نتیجه گل ترابی و گل به خودی جعفری نیز با نتیجه ۲ برصفر به سود شاگردان گل محمدی تمام شد، اما در بازی برگشت دو تیم بی محابا به دنبال پیروزی و گرفتن ۳ امتیاز هستند.

سرخ پوشان که در مقایسه با ۵ فصل گذشته روزهای پر‌حاشیه و پرتنشی را سپری می‌کنند، بی‌صبرانه منتظر جبران امتیازات عقب مانده از استقلال هستند و امید زیادی به کسب امتیازات کامل این بازی دارند.

دیدار حساس دو باشگاه استقلال تهران و شهرخودرو خراسان رضوی ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه سه پخش می‌شود که یکی از دیدارهای حساس هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال ایران است که از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

دو دیدار استقلال تهران و شهرخودرو خراسان رضوی و پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان دوشنبه ۱۹ اردیبهشت به صورت زنده از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز گزارش خواهدشد.

همچنین سریال ملودرام پلیسی «حکم رشد» که از شنبه ۱۷ اردیبشهت ۱۴۰۱ بعد از اتمام فصل دوم سریال «نجلا» از شبکه سه پخش می‌شود، امشب ۱۹ اردیبهشت به دلیل پخش رقابت بین استقلال و شهرخودرو روی آنتن شبکه سه نمی‌رود و قسمت‌ سوم این سریال فردا سه‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

همچنین پخش زنده رقابت بین باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان هم از ساعت ۲۱ در شبکه ورزش آغاز می‌شود.

شبکه ورزش در آخرین ساعت دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ رقابت بین دو باشگاه فیورنتیناو آاس رم ایتالیا را در قالب رقابت‌های هفته سی‌و‌ششم سری آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن می‌برد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است