دانلود مستند با لینک مستقیم و دوبله فارسی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱

دانلود مستند با لینک مستقیم و دوبله فارسی

تی وی مستند توانسته با فراهم کردن زیرساخت های لازم همه مستندها را با کیفیت بالا و لینک مستقیم در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، اگر نگاهی به ترند ترین جستجوهای گوگل بیندازید، در سالی که گذشت عبارات ” دانلود مستند ” – ” مستند دوبله فارسی جدید ” – ” بهترین مستند های دوبله فارسی ” – دانلود رایگان مستند ” – ” مستند حیات وحش ” و ” دانلود مستند تاریخی دوبله فارسی ” بیشترین آمار جستجو را داشته اند.

این موضوع بیانگر این واقعیت است که علاقه مردم به تماشای فیلم های مستند بیشتر شده است و این موضوع را باید به فال نیک گرفت. چرا که تماشای فیلم های مستند باعث افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه شده و اثرات قابل توجهی در رشد فرهنگ هر جامعه ای دارد.

دانلود مستند با لینک مستقیم و دوبله فارسی

انواع فیلم های مستند بر اساس موضوع

فیلم های مستند معمولا بر اساس شاخصه های مختلف دسته بندی میشوند. یکی از محبوب ترین دسته بندی ها دسته بندی موضوعی فیلم هاست. بر این اساس اغلب فیلم های مستند در یکی از دسته های زیر جای می‌گیرند:

فیلم های مستند تاریخی و سیاسی

مجموعه ای بینظیر از بهترین فیلم های مستند تاریخی جهان که از شبکه های معروفی نظیر شبکه تاریخ History Channel , بی بی سی BBC و شبکه دیسکاوری Discovery Channel پخش شده اند در این دسته جای میگیرند.

این مستند ها معمولا به موضوعات تاریخی از دوران باستان تا تاریخ معاصر میپردازند.

پرطرفدار ترین مستندها در این بین, مستندهای مربوط به جنگ های جهانی و یا بیوگرافی سیاستمدارانی چون چرچیل , هیتلر , آبراهام لینکلن و … میباشند. سایت TVmostanad در دسته بندی تاریخی و سیاسی خود برvزین مستندهای جنجالی تاریخی و سیاسی را گردآوری کرده و آن ها را بدون سانسور و حذفیات در اختیار علاقه مندان خود قرار میدهد.

شما همچنین میتوانید فیلم های مستند تاریخی دوبله شده مربوط به ایران نظیر چهارراه تمدن , آغاز یک امپراطوری , هخامنشیان , تخت جمشید و … را میتوانید از این سایت دانلود نمایید.

مستند علمی

فیلم های مستند علمی اغلب  توسط شبکه تلویزیونی من و تو و نشنال جغرافی به زبان فارسی دوبله یا زیرنویس شده اند و برخی از آن ها ترکیبی از دوبله و زیرنویس فارسی هستند.

با توجه به محتوای فیلم های مستند ؛ این مستندها سانسور نشده اند و بدون حذفیات در اختیار کاربران گرامی سایت تی وی مستند قرار میگیرند.

لازم به یادآوری میباشد مستندهای علمی دوبله فارسی پزشکی, فیزیک , فضایی, قصه ریاضی,  عجایب جهان و کهکشان ها و همه مستند علمی جدید در سایت تی وی مستند قابل دانلود میباشند.

مستند حیات وحش

مستند های حیات وحش زیادی از شبکه چهار سیما , شبکه مستند , تلویزیون من و تو و شبکه بی بی سی پخش شده اند. در وبسایت TVmostanad بهترین فیلم های مستند حیوانات جهان را با خیال راحت از جهت کامل بودن و کیفیت مناسب,اقدام به دانلود نمایید.

فیلم های مستند حیوانات آفریقا از شکار شیرها تا جنگ و نبرد آنها, شکار حیوانات نظیر حمله شیر به بوفالو و صحنه هایی حیرت انگیز از شکار شیر و تمساح و ببر تا مرگبارترین و کشنده ترین حیوانات کنیا و ساوانا و سنگتی و دیگر مناطق بکر آفریقایی را در این مجموعه تماشا کنید!

مستند گردشگری

گردشگری یکی از موضوعات بی‌نهایت جذابی محسوب می‌شود که هر مستندسازی را برای یکبار هم که شده شیفته و شیدای خود کرده است. همین موضوع یکی از دلایل اصلی تنوع در مستندهاست.

عالم و آدم، هر چه قدر که از مستند دیدن بیزار باشد، به محض دیدن اولین صحنه‌های یک مستند خوب و باکیفیت، وجودش مملو از لذت می‌شود. مستندهای گردشگری نیز از این قاعده مستثنا نیستند.
مستندهای گردشگری، دنیایی عجیب ولی دوست داشتنی هستند که ما را با خود به دل هر اقلیم و آداب و رسوم آن می‌برند. در واقع مستندهای گردشگری از زاویه دید متفاوتی هر منطقه را به چالش می‌کشند و ناگفته‌هایی را بیان می‌کنند که به راحتی و حتی در سفر به آن منطقه نمی‌توان فهمید و دانست!

مستند های علمی تخیلی و ماورایی

علاوه بر دسته بندی های بالا مستندهایی با موضوعات دیگر نظیر متافیزیک ؛ فرا زمینی ها و بیگانگان و … وجود دارند که در سایت تی وی مستند تحت عنوان “فراتر از علم” دسته بندی شده اند.

در این مجموعه از عالم ارواح و اشباح تا احتمال زندگی در سیارات دوردست را میتوانید تماشا کنید!

دانلود رایگان مستند های دوبله فارسی

دانلود رایگان مستند های دوبله فارسی

علیرغم اینکه برخی از فیلم های مستند با کیفیت های بسیار پایین و بصورت نصفه و نیمه در سایت های مختلف یافت میشوند, اما تی وی مستند به عنوان بزرگترین مرجع فیلم های مستند در ایران توانسته با فراهم کردن زیرساخت های لازم, همه مستندها را با کیفیت بالا و لینک مستقیم در اختیار کاربران خود قرار دهد. قیمت مستند ها در این سایت بسیار ناچیز است اما به نسبت کیفیت ها و جامع بودن آرشیو ارزش بسیار بالایی دارد.

TVmostanad | بزرگترین آرشیو مستند به زبان فارسی

این شعار سایت تی وی مستند است… بزرگترین آرشیو مستند به زبان فارسی!

شاید در نگاه اول کمی اغراق آمیز به نظر برسد. اما با بررسی آرشیو این مجموعه درمیابیم واقعا این آرشیو بسیار کامل و جامع است.

این سایت تمام فیلم های مستند پخش شده از شبکه تلویزیونی manoto , نشنال جئوگرافی , بی بی سی فارسی و … را در دل خود جای داده و در زمان نگارش این مقاله بیش از ۶۵۰۰ عنوان مستند را برای دانلود در اختیار کاربران خود قرار داده است.

TVmostanad | بزرگترین آرشیو مستند به زبان فارسی

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است