راویت فتح با ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴

راویت فتح با ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد

جانشین انتشارات روایت فتح به تشریح برنامه‌های این انتشارات در ایام برپایی نمایشگاه کتاب پرداخت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، فرزانه مردی جانشین انتشارات روایت فتح ضمن حضور این انتشارت با سیصد عنوان کتاب و برپایی همه‌روزه جشن امضا در غرفه روایت فتح، از چاپ ۵ عنوان کتاب در ایام برپایی سی‌وسومین نمایشگاه کناب تهران خبر داد.

مردی در ادامه با اشاره به برگزار نشدن این نمایشگاه به‌صورت حضوری در دو سال گذشته و برپایی هم‌زمان نمایشگاه مجازی و حضوری در این دوره و استقبال اهالی و مشتاقان حوزه کتاب گفت: امسال انتشارات روایت فتح هم به‌صورت مجازی و هم حضوری به مشتاقان کتاب خدمت‌رسانی می‌کند و ما در هر دو نمایشگاه حضور داریم. با توجه به حسن سابقه نمایشگاه مجازی در دوره قبلی و آشنایی دوستداران کتاب با این روش خرید و همچنین امکان دسترسی راحت‌تر برای مخاطبان شهرستانی، امید زیادی هست که افراد بیشتری از نمایشگاه مجازی استقبال کنند. با این وجود با‌توجه به برگزار نشدن نمایشگاه حضوری در طول دو سال گذشته و تشنه بودن اهل مطالعه به حضور در نمایشگاه کتاب، به نظر نمی‌رسد که نمایشگاه حضوری هم مخاطبان خودش را ازدست‌داده باشد و ما برای نمایشگاه حضوری هم امید داریم با استقبال خوبی روبرو شویم.

وی همچنین درباره استقبال سایر انتشارات از این دوره نمایشگاه بیان کرد: در مورد استقبال ناشران، متأسفانه حتما تعداد کمتری در نمایشگاه کتاب حضور خواهند داشت و این به دلیل سخت‌تر شدن شرایط حضور و مشکلات اقتصادی نشرها و به‌تبع آن نیروی کار کمتر و وضعیت بد گرانی کاغذ است. ناگفته نماند تعداد غرفه‌ها هم در نمایشگاه امسال برای جلوگیری از تجمع زیاد و احتمال سرایت و انتشار ویروس کرونا کمتر از دوره‌های قبلی است.

مردی در پایان درباره برنامه‌های غرفه نمایشگاه در ایام برپایی و با اشاره به چاپ پنج جلد کتاب جدید و جشن امضایی صد هزارتایی یکی از آثار روایت فتح نیز عنوان کرد: ما در این نمایشگاه با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب حضور خواهیم داشت که ۶ عدد از کتاب‌ها تولید سال ۱۴۰۱ است. چاپ ۵ عنوان از کتاب‌های ما دقیقا در طول همین نمایشگاه اتفاق می‌فتد و از روز دوم نمایشگاه تقریبا هرروز به‌طور متوسط ما یک برنامه جشن امضا خواهیم داشت. یک رونمایی و یک جشن ۱۰۰ هزارتایی شدن هم در برنامه اجرایی امسال نمایشگاه در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است