برگزاری کارگاه «بدن و حرکت در خدمت محتوا» در جشنواره پانتومیم

به گزارش صبا به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی جشنواره ملی پانتومیم ایران، دومین روز جشنواره ملی پانتومیم ایران و پس از پایان اجراهای بخش مسابقه، کارگاه آموزشی تخصصی «بدن و حرکت در خدمت محتوا» توسط ساسان قجر دبیر جشنواره برای شرکت کنندگان جشنواره پانتومیم برگزار می‌شود.

ساسان قجر درباره کارگاه مذکور گفت: زبان بدن و حرکت، دو بخش اصلی پانتومیم برای اجرا گر هستند و چنانچه اجراگر بتواند بدن و حرکت را در خدمت محتوای اثر که همان متن یا ایده نمایشی است، قرار دهد به جرات می‌توان گفت بخش زیادی از مسیر موفقیت در حوزه پانتومیم را پیموده است. از همین رو بنا به درخواست شرکت کنندگان جشنواره و با تصمیم دبیرخانه مقرر شد کارگاه تخصصی «بدن و حرکت در خدمت محتوا» در روز پایانی اجراها برگزار شود.

قجر در پایان تصریح کرد: کارگاه مذکور ویژه شرکت کنندگان جشنواره است و درصورت فراهم شدن فضای مناسب‌تر پذیرای سایر علاقه‌مندان نیز در این کارگاه که به صورت رایگان برگزار می‌شود، خواهیم بود.

براساس جدول اعلام شده جشنواره، کارگاه «بدن و حرکت در خدمت محتوا» از ساعت 19:30 چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می شود.

جشنواره ملی پانتومیم ایران از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت امسال با ریاست امرالله حسنی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیری ساسان قجر هنرمند پیشکسوت پانتومیم در استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/