اعلام شیوه‌نامه حمایت از تولید مستند و انیمیشن در مرکز گسترش | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۳

اعلام شیوه‌نامه حمایت از تولید مستند و انیمیشن در مرکز گسترش

شیوه نامه حمایت از تولید آثار مستند و انیمیشن در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در سال 1401 اعلام ‌شد.

به گزارش صبا به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به عنوان متولی سینمای مستند، تجربی و انیمیشن در کشور با هدف اصلاح چرخه تولید، افزایش سهم از بازار تصویری جهان و حضور مؤثر در رویدادهای فرهنگی و سینمایی، به جذب، حمایت، تولید و توزیع آثار هنری نوآورانه و متمایز که نگاه اسلامی – ایرانی را با استانداردهای بین‌المللی عرضه کند، می‌پردازد.

براین اساس شیوه نامه حمایت از تولید آثار مستند و انیمیشن در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در سال ۱۴۰۱ ، شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه اعلام ‌شد.
با توجه به اهداف و ماموریتی که برای مرکز تعریف شده است، زمینه عرضه تولیدات در رسانه های فراگیرتر نظیر تلویزیون و سامانه ویدئوهای درخواستی (VOD) نیز دنبال می‌شود.

شیوه های حمایت مرکز از فعالیت ها و گردش کار مربوط به هر بخش به این شکل است: ۱) حمایت از تولید فیلم مستند (کوتاه، نیمه بلند و بلند)، ۲) حمایت از تولیدات فیلم مستند در استان‌ها، ۳) حمایت از تولید فیلم مستند با مشارکت خارجی،۴) حمایت از تولید انیمیشن کوتاه، ۵) حمایت از تولید انیمیشن نیمه‌بلند و ۶) حمایت از تولید انیمیشن بلند سینمایی.

شیوه‌نامه حمایت از تولید آثار مستند و انیمیشن را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است