«مرد ایرلندی» تحسین‌ها را برانگیخت/ این یک «شاهکار» است | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
دقایقی پیش صورت گرفت؛

«مرد ایرلندی» تحسین‌ها را برانگیخت/ این یک «شاهکار» است

فیلم حماسی 209 دقیقه ای «مرد ایرلندی» اثر اسکورسیزی سرانجام در نیویورک به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از آسوشیتدپرس، فیلم حماسی جنایی «مرد ایرلندی» ساعاتی پیش در جشنواره نیویورک به نمایش در آمد.

نسخه ۲۰۹ دقیقه ای فیلم «مرد ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی یکی از فیلم های مهم امسال که از مدت ها پیش مردم و ومنتقدان منتظرش بودند، سرانجام امروز صبح (به وقت نیویورک) برای نخستین بار برای اهالی رسانه در فستیوال نیویورک به نمایش در آمد. مراسم فرش قرمز و نمایش رسمی فیلم نیز جمعه شب به وقت نیویورک در جشنواره برگزار شد.

«مرد ایرلندی» به دلیل استفاده گسترده از فناوری جوان سازی یکی از بزرگترین ریسک های نتفلیکس تا به امروز بوده است. بودجه این فیلم ۱۶۰ میلیون دلار برآورد شده است.

اسکورسیزی پیش از این از نتفلیکس به عنوان تنها استودیویی یاد کرد که تمایل به ساخت این پروژه جاه طلبانه داشته است.

«مرد ایرلندی» که امروز ۲۷ سپتامبر برای اولین بار در جشنواره نیویورک روی پرده رفته است، اول نوامبر امسال در سینماها اکران می شود و ۲۷ نوامبر نیز از سوی نتفلیکس عرضه می شود.

در به روز رسانی خبر، با توجه به واکنش های توییتری منتقدانی که فیلم را دقایقی پیش دیده اند به نظر می رسد «مرد ایرلندی» انتظارات را برآورده کرده است.

جی دان بیرنام منتقد اسپلش ریپورت، «مرد ایرلندی» را لذت بخش خواند و گفت اسکورسیزی همیشه قادر است لایه ای از احساسات را به کاراکترهای غیردوست داشتنی اضافه کند. شما می توانید روی نامزدی اسکار آل پاچینو و تلما شونمیکر حساب کنید.

جویی مگیدسون منتقد اوارد سیرکت نوشت: «مرد ایرلندی» با یک مشت صحنه های کمدی سیاه و لحظات شگفت انگیز احساسی به خصوص در پایان فوق العاده است.

جاش انسینیاس ستون نویس ایندی وایر با گذاشتن عکس یک مجسمه اسکار و نوشتن نام آل پاچینو در توضیحات، از همین امروز ستاره بزرگ سینما را شانس مهم جایزه اسکار مکمل امسال دانست.

کوین لی منتقد راتن تومیتوز هم در توییتر خود نوشت: این بهترین آل پاچینویی بود که تا به امروز دیده بودم، جدی می گویم، او نامزد اسکار می شود بوی آن را استشمام می کنم.

رابرت لوین سردبیر ای ام نیویورک نوشت: «مرد ایرلندی» شاهکار است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/938/668/000
  • بی‌بدن
    28/870/338/000
  • سال گربه
    22/546/088/000
  • آپاراتچی
    4/462/970/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/640/386/500
  • پرویز خان
    3/328/739/500
  • نوروز
    3/210/631/000
  • مست عشق
    3/202/755/000
  • آسمان غرب
    3/124/559/000