معرفی پنج بازیگر نمایش «پروین» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۶

معرفی پنج بازیگر نمایش «پروین»

پنج بازیگر نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نمایش، بازیگران نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و تهیه کنندگی داود نامور معرفی شدند.

هوشنگ قوانلو، مریم ندایی، آتنا تندرو، سهیل ملکی و حمید حسینی با نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی روی صحنه می‌روند.

هوشنگ (اصلان) قوانلو بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده و در کارنامه‌ی کاری خود همکاری با کارگردان هایی چون بهرام بیضایی، اصغر فرهادی، محسن امیریوسفی، سیروس مقدم، محمدرضا اصلانی، شهرام مکری، یدالله صمدی، دکتر علی رفیعی، ایرج کریمی، پوران درخشنده، ابوالفضل جلیلی و … را دارد.

سهیل ملکی و حمید حسینی از دانش‌آموختگان آموزشگاه سمندریان هستند که پیش‌تر سابقه‌ی همکاری با حسین کیانی در نمایش‌های «چشم به راه میرغضب»، «تیاتر سعدی، تابستان سی و دو»، « همسایه آقا» را داشتند.

مریم ندایی بازیگر تئاتر و صدا‌پیشه در نمایش شاه لیر به کارگردانی مسعود دلخواه ایفای نقش کرده است. آتنا تندرو نیز در بیش از ۲۰ اثر نمایشی در مقام بازیگر یا مشاور کارگردان فعالیت داشته است.

نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و تهیه کنندگی داود نامور از اوایل خردادماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

اسامی بازیگران و دیگر عوامل «پروین» متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است