«نگاه یک» پس از ۲۱ سال از آنتن شبکه یک حذف شد/ خبری که یکباره اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۷
در گفتگو با صبا مطرح شد:

«نگاه یک» پس از ۲۱ سال از آنتن شبکه یک حذف شد/ خبری که یکباره اعلام شد

حسن نهضت تهیه کننده و مهدی مهدی قلی مجری برنامه «نگاه یک»، درباره حذف این برنامه از شبکه یک گفتند.

برنامه نگاه یکحسن نهضت تهیه کننده برنامه «نگاه یک» شبکه یک تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حذف این برنامه از آنتن شبکه یک گفت: نزدیک به ۱۴ سال است که به عنوان تهیه کننده این برنامه فعالیت کرده ام وپس از ۲۱ سال پخش از صدا و سیما به ما گفتند که یک برنامه جایگزین «نگاه یک» شده است.

وی ادامه داد: حق معاونت سیاسی و مدیران است که برای وجود یک برنامه یا جابجایی آن تصمیم بگیرند. به ما هم گفتند برنامه «صف اول» که عین برنامه ما است و با اجرای حسن عابدینی تولید می شود، جایگزین برنامه «نگاه یک» شده و به طور همزمان از شبکه خبر و یک پخش می شود.

این تهیه کننده در جواب به این سوال که چرا برنامه «نگاه یک» را پس از ۲۱ سال پخش حذف کرده اند، توضیح داد: به ما هم گفتند «جایگزین» کرده اند، ما هم می گوییم جایگزین شده و بحث حذف مطرح نیست.

نهضت درباره این تصمیم و نحوه برخورد با آن بیان کرد: اینکه از نظر اخلاقی باید چه برخوردی شکل می گرفت کاری ندارم اما در کل من به عنوان یک سرباز در حال خدمت هستم و هرکجا که بگویند، همان جا به انجام وظیفه مشغول می شوم. من در تمام این سال ها که به عنوان تهیه کننده فعالیت کرده ام، برنامه های متعدد و مهمی مانند مناظره های ریاست جمهوری و «جهان سیاست» تولید کرده ام.

حسن نهضت در پایان گفت: در تمام این سال ها خیلی از کارها را انجام دادیم و کسی از ما تشکر نکرد، من به این تشکر کردن ها و جایگزین شدن ها کاری ندارم و با تمام توان تلاش می کنم که خدمت خودم را ادامه دهم.

مهدی مهدی قلی مجری برنامه «نگاه یک» نیز در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حذف این برنامه از آنتن شبکه یک گفت: طبق روال تمام این سال ها دیروز هم آماده بودیم که یکی دیگر از برنامه های «نگاه یک» را تهیه کنیم و منتظر هماهنگی های نهایی بودیم که به یک باره گفتند برنامه شبکه خبر جایگزین برنامه ما شده است و به صورت همزمان از شبکه یک هم پخش خواهد شد.

وی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: برنامه «نگاه یک» نزدیک به ۲۱ سال است که تولید می شود و بنده نیز ۱۲ سال با این گروه همکاری داشته ام. خود آقای نهضت که تهیه کننده این برنامه هستند، از تهیه کننده های بسیار موفق و خوب هستند. در نهایت بعد از تمام این سال ها برنامه «نگاه یک» توانسته بود جایگاه خود را بین مخاطبان پیدا کند اما به هرحال گویا تصمیم بر این بوده است که یک برنامه دیگر که شبیه برنامه ما هم است، جایگزین برنامه «نگاه یک» شود.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000