نشست‌های داستان‌خوانی و نقد انجمن نویسندگان کودک حضوری شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
پس از 27 ماه؛

نشست‌های داستان‌خوانی و نقد انجمن نویسندگان کودک حضوری شد

١٨ ارديبهشت و پس از حدود ٢٧ ماه، نشست كارگروه داستان‌خوانی و نقد داستانِ انجمن نويسندگان كودك و نوجوان از ساعت ١۶ تا ١٨ به‌طور حضوری در دفتر اين انجمن تشكيل می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، از آغاز همه‌گیری کرونا در اواخر سال ١٣٩٨ نشست‌های حضوری کارگروه داستان‌خوانی و نقد داستان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان متوقف و سپس طبق روال، دو هفته یک‌ بار، در فضای مجازی پی گرفته شد.

به گفته‌ سولماز خواجه‌وند عضو هیات مدیره و دبیر این کارگروه، در طول سال‌های ١٣٩٩ و ١۴٠٠ در نشست‌های دو هفته یک‌ بارِ این کارگروه در فضای مجازی، ده‌ها داستان خوانده شد و از سوی حاضران مورد بررسی و نقد قرار گرفت. برگزاری این نشست‌ها در فضای مجازی هرچند امکان دیدار چهره به چهره را از نویسندگان عضو کارگروه گرفت، اما فرصتی برای حضور جدی و فعال نویسندگان ساکن دیگر شهرها فراهم کرد.

حال با ازسرگیری محدود فعالیت‌های حضوری، البته با رعایت فاصله‌گذاری و دیگر پروتکل‌های بهداشتی، قرار شده است جلسه‌های کارگروه داستان‌خوانی و نقد داستان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان،‌ دو هفته‌ یک بار، یکشنبه‌ها و به شکل متناوب، یک بار حضوری در دفتر انجمن و یک بار در فضای مجازی تشکیل شود تا امکان حضور و مشارکت نویسندگان شهرهای دور و نزدیک در این کارگروه حفظ شود.

نویسندگان علاقه‌مند به حضور در نشست یکشنبه ١٨ اردیبهشت، می‌توانند از ساعت ١۶ در دفتر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان واقع در خیابان سمیه، بین مفتح و موسوی، انتهای بن‌بست پروانه، پلاک ٢ حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است