بازیگران مرد نمایش «جنون محض» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹

بازیگران مرد نمایش «جنون محض» معرفی شدند

امین میری، سام کبودوند، علی ابدالی، میثاق زارع، علی پویا قاسمی در نمایش «جنون محض» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی، امین میری، سام کبودوند، علی ابدالی، میثاق زارع و علی‌پویا قاسمی در نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی و تهیه‌کنندگی مشترک حمیدرضا علی‌نژاد و هاتف کلاته ایفای نقش می‌کنند.

کوشک‌جلالی کارگردان نمایش «جنون محض» که در گذشته برنده جایزه افتخاری تائتر شهر کلن آلمان در سال ۲۰۱۶ شده است، پیش از این چهار بازیگر دیگر این نمایش را به‌ نام‌های الهام پاوه نژاد، دیبا زاهدی، صدف اسپهبدی و الهه فرازمند را معرفی کرده بود.

نمایش «جنون محض» که جزو نمایش‌های کمدی مطرح در اروپا و نمایش برگزیده سال ۱۹۸۲ انگلستان است، فضای یک گروه تئاتری را به هنگام تمرین نشان می‌دهد.

افراد گروه سعی می‌کنند تا از درون هرج و مرج موجود نظمی به وجود بیاورند، اما با هر اقدامی که می‌کنند گلوله نخ بیشتر درهم تنیده می‌شود و سرنخ پنهان‌تر. در نمایش «جنون محض» در کنار بداهه‌سازی بازیگران، شاهد یک آنارشی محض نیز هستیم.

با تماشای «جنون محض» تماشاگر تئاتر در می‌یابد که این هنر، با چه درد و رنج عظیمی شکل می‌گیرد، تا روی صحنه بیاید.

پیش از این حضور، بهزاد جاودان‌فرد مجری طرح، پیمان گرزم و شکرانه کریم عکاس، امیر قالیچی مدیر روابط عمومی، امیر پارسائیان مهر مدیر امور رسانه در نمایش «جنون محض» قطعی شده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است