شبکه نمایش خانگی را به سینما ترجیح می‌دهم/ آخرین کارم «جشن سربرون» است

صالح میرزاآقایی نویسنده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین فعالیت‌های سینمایی خود عنوان کرد: آخرین پروژه‌ای که جلوی دوربین آن بودم، «جشن سربرون» نام دارد که مجتبی راعی آن را کارگردانی کرده است. این سریال روایتگر مقطعی از تاریخ معاصر است که برای تولید آن زحمت فراوان کشیده شده است.

وی با تایید این نکته که در حال حاضر کم کار شده است، توضیح داد: بعد از «جشن سربرون» چهار ماه است که جلوی دوربین نرفته‌ام، البته پیشنهادهای متفاوتی برای بازی وجود دارد اما چون آنچه پیشنهاد می‌شود، کیفیت لازم را نداشته از پذیرش آنها خودداری می‌کنم.

میرزاآقایی درباره تجربه حضورش در سریال «خاتون» بیان کرد: من با تجربه حضور در 26 سریال تلویزیونی مانند سریال «مختارنامه» برای اولین در سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان در شبکه نمایش خانگی حضور شدم. «خاتون» باتوجه به حضور عوامل بسیار حرفه‌ای مقابل و پشت دوربین باکیفیت تولید شد و این کیفیت در نهایت به موفقیت آن ختم شد.

بازیگر سریال «بانوی عمارت» در پایان با بیان اینکه کار کردن در پلتفرم‌ها را دوست دارد، گفت: در زمان حال کار کردن در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها از سایر حوزه‌ها جذابیت بیشتری دارد، برای همین خود من فعالیت در شبکه نمایش خانگی را به حضور در گیشه‌های سینما ترجیح می‌دهم، دلیل این انتخاب هم به قدرت جذب مخاطب این پلتفرم‌ها و نمایشگرها مربوط است.

انتهای پیام/