آغاز پیش تولید «سلوک» از شهریور/حضور فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
عباس رافعی در گفت‌وگو با «صبا»:

آغاز پیش تولید «سلوک» از شهریور/حضور فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

پیش تولید فیلم سینمایی «سلوک» به کارگردانی عباس رافعی از شهریورماه آغاز می‌شود و اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
 عباس رافعی؛ تهیه‌کننده و نویسنده فیلم سینمایی «سلوک» به کاگردانی محمدحجت ذی جودی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، در ارتباط با شروع پیش تولید این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: به دلیل گرمای تابستان و تصویربرداری شهری، یک و ماه و نیم پیش تولید فیلم به عقب می افتد و پیش تولید فیلم را از شهریورماه آغاز خواهیم کرد.
وی در خصوص لوکیشن‌های فیلم افزود: تمام لوکیشن های فیلم در خیابان های شهر تهران سپری می شود.
رافعی درباره موضوع فیلم افزود: فیلم «سلوک» داستان زنانه‌ای درباره مسائل و معضلات زندگی زنان در تهران امروز را روایت می کند. تم فیلم به «فصل فراموشی فریبا» شباهت دارد.
کارگردان فیلم سینمایی «آوازه های سرزمین من» در ارتباط با مدت زمان فیلمبرداری این فیلم توضیح داد: شهریورماه پیش تولید فیلم را آغاز خواهیم کرد و فیلمبرداری فیلم ۳۰روز به طول می انجامد و ۹۰ درصد از لوکیشن‌های فیلم در خیابان‌های تهران سپری می شود. تلاشمان این است که اولین نمایش فیلم در سی و هفتمین جشنواره ملی فجر باشد. همچنین قرار است از بازیگران حرفه ای سینما در این فیلم نقش آفرینی کنند و تا زمانی که وارد پیش تولید قطعی نشده‌ایم نمی‌توانیم با این بازیگران قرارداد ببندیم.
رافعی در خصوص فیلم سینمایی «بهت» که کاگردانی آن را برعهده دارد توضیح داد:هدایت فیلم پخش فیلم را بر عهده گرفته و قصد دارند که اوایل پاییز فیلم را اکران کنند.انشاالله اقدامات اولیه حضور فیلم در جشنواره های خارجی را هم انجام داده ایم که «بهت» درجشنواره های مختلف خارجی هم حضور داشته باشد.
مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری و … از بازیگران این فیلم هستند.
«بُهت» با فیلمنامه ای از عباس رافعی و با موضوع اجتماعی ساخته شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است