آغاز پیش تولید«کولکاپیس»/شروع فیلمبرداری از اواخر شهریور | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
کامپوزیا پرتوی خبر داد:

آغاز پیش تولید«کولکاپیس»/شروع فیلمبرداری از اواخر شهریور

فیلم سینمایی «کولکاپیس» به کارگردانی و تهیه کنندگی کامپوزیا پرتوی پیش تولید خود را آغاز کرده و اواخر ماه شهریور وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

کامپوزیا پرتوی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کولکاپیس» که مدتی است پروانه ساخت آن را دریافت کرده است، در خصوص زمان شروع پیش تولید این اثر سینمایی به «صبا» گفت:در حال حاضر پیش تولید فیلم آغاز شده و به مدت یک ماه به طول می انجامد. به احتمال زیاد اواخر شهریور فیلمبرداری فیلم را در لاهیجان و لنگرودآغاز خواهیم کرد.
وی در ادامه افزود: فیلمبرداری این اثر دو ماه ادامه خواهد داشت و قصدمان این است که اولین نمایش فیلم در سی و هفتمین جشنواره ملی فجر باشد.
پرتوی درخصوص بازیگران و موضوع این فیلم سینمایی اضافه کرد: هنوز مذاکرات با بازیگران به قطعیت نرسیده است. فیلم مناسبات زندگی جوانان شهرستانی در شمال کشور را روایت می کند و فضای آن با فیلم «کامیون» متفاوت است.
آب چلیک نام پرنده ای است که در همه جای دنیا وجود دارد و به این پرنده در اصطلاح شمالی «کولکاپیس» می گویند. مفهوم عمومی این واژه هم به معنی زبر و زرنگ و سرخوش است و نام  این فیلم هم برگرفته از نام این پرنده است.
کامپوزیا پرتوی در حال حاضر فیلم سینمایی «کامیون» را که در سی و سی وششمین جشنواره ملی فجر به نمایش درآمد آماده پخش دارد که مدتی است در انتظار دریافت پروانه نمایش است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است