«آهوی پیشونی سفید۲» در راه جشنواره کودک و نوجوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۰
در گفت‌وگو با «صبا» مطرح شد:

«آهوی پیشونی سفید۲» در راه جشنواره کودک و نوجوان

فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید2» که قرار بود در مردادماه امسال اکران شود، ممکن است در صورت عدم اکران در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان حضور یابد.
عباس دلدار جانشین تهیه کننده فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۳» به کارگردانی سیدجواد هاشمی در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: این فیلم همچنان مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی خود را می گذارند و به مدت یک ماه پایان مراحل فنی آن زمان می برد و پس از آن برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد.
وی در خصوص زمان اکران قطعی «آهوی پیشونی سفید۲» که قرار بود در ماه مرداد اکران شود، توضیح داد: هنوز زمان اکران قطعی فیلم مشخص نیست و منتظر نظر شورای صنفی هستیم. ممکن است اکران فیلم به تعویق بیفتد.
دلدار در پاسخ به حضور این دو فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان افزود: اگر «آهوی پیشونی سفید۲» در مردادماه اکران شود، «آهوی پیشونی سفید۳» را به جشنواره کودک و نوجوان می فرستیم و اگر اکران فیلم به تعویق بیفتد و در مرداد نمایش داده نشود «آهوی پیشونی سفید۲» را به این جشنواره خواهیم فرستاد. در حال حاضر «پیشونی سفید۲» را برای بازبینی اولیه در اختیار جشنواره قرار داده‌ایم.

گفتنی است؛ بازیگری جدیدی به فصل سوم فیلم اضافه نشده است و همان
بازیگران فصل دوم قصه را ادامه می‌دهند. در حال حاضر عوامل فیلم پیگیر
لوکیشن های پایانی هستند تا به سرعت ساخت فیلم را به پایان برسانند.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، امین زندگانی، محمد رضا شریفی
نیا، هومن حاجی عبداللهی، نادر سلیمانی و جواد هاشمی از بازیگران این فیلم
هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است