«از سرنوشت ۴» در بازدید تلویزیون سوم و در تلوبیون اول شد/ دلیل این اختلاف چیست؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
صبا گزارش می‌دهد؛

«از سرنوشت ۴» در بازدید تلویزیون سوم و در تلوبیون اول شد/ دلیل این اختلاف چیست؟

سریال «از سرنوشت» در حالی به میزان بازدید بسیار بالایی در پلتفرم تلوبیون دست یافت که در نظرسنجی مرکز تحقیقات سیما با 20 درصد بیننده تلویزیونی، بین سریال‌های ماه رمضان سوم شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، بر اساس آمار به‌دست‌آمده از نمایش برنامه‌های سیما در پلتفرم تلوبیون، فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با آمار بازدید نزدیک به ۱۱ میلیونی در صدر چهار سریال تلویزیون در ماه رمضان ۱۴۰۱ قرار گرفت.

این مجموعه به صورت میانگین در هر قسمت ۳۸۷ هزار بازدید داشت و از این نظر، فاصله‌ای قابل توجه با دیگر سریال‌های این ماه پیدا کرد. «نجلا ۲» با آمار میانگین ۲۵۰ هزار بازدید به ازای هر قسمت، دوم شد.

جالب آن که قسمت اول این سریال که در نخستین روز ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد، با ۷۵۰ هزار بازدید، رکورددار تماشای یک قسمت از یک سریال در این ایام شد.

«از سرنوشت ۴» در حالی به این آمار بالا دست یافت که در نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، با کمتر از ۲۱ درصد بیننده، سومین سریال پربیننده ماه رمضان ۱۴۰۱ لقب گرفت. این در حالی است که «نجلا ۲» و «خوشنام» به ترتیب ۶ درصد و ۵ درصد بیش از این مجموعه، مخاطب جذب کردند.

اما «از سرنوشت ۴» در تلوبیون به طور میانگین ۳۵ درصد بیش از «نجلا ۲» و ۴۸ درصد بیش از «خوشنام»  بازدید گرفت.

نگاهی به آمار بازدید بعضی سریال‌های پربیننده سیما که به تازگی روی آنتن رفتند، نشان از موفقیت چشمگیر فصل چهارم «از سرنوشت»، حتی نسبت به آن‌ها در تلوبیون دارد. به طور مثال «زیرخاکی ۳» با مخاطب ۶۹ درصدی، به صورت میانگین هر قسمت حدود ۲۵۶ هزار بازدید، «سرجوخه» با مخاطب ۳۳ درصدی، به صورت میانگین در هر قسمت ۲۳۱ هزار بازدید و «خانه امن» با مخاطب ۴۴ درصدی، به صورت میانگین در هر قسمت ۲۰۹ هزار بازدید داشت.

آمار فوق‌العاده بازدید قسمت‌های سریال «از سرنوشت ۴» در پلتفرم تلوبیون، نسبت به میزان بیننده آن که بر اساس نظرسنجی به دست آمده، باعث ایجاد این سوال می شود که چرا میزان بیننده این مجموعه از تلویزیون انقدر با فضای اینترنتی متفاوت است.

اگرچه مسئولان تلوبیون پیش از این اعلام کرده‌اند که با هر آدرس آی‌پی تنها می‌توان یک شماره به بازدید هر قسمت اضافه کرد و تازه‌سازی (رفرش) صفحه، باعث بالا رفتن شمار بازدیدهای یک مجموعه نمی‌شود، اما همچنین میزان بازدید فوق‌العاده فصل چهارم سریال «از سرنوشت» در پلتفرم تلوبیون، عجیب می‌نماید که شاید به ساعت پخش از تلویزیون و یا شبکه پخش آن برمی گردد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000