رویا نونهالی بازیگر موزیک ویدیوی همایون شجریان شد

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای، آلبوم «گاهِ فراموشی» بیست و دوم اردیبشهت ماه 1401 در حالی با حمایت «ایکس ویژن» عرضه می‌شود که در همین روز، مراسم رونمایی و نشست رسانه‌ای این اثر با حضور عوامل آلبوم در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

این اثر با اشعار فردین خلعتبری در هشت قطعه به نام های «در شب بی تو»، «گاه فراموشی»، «مشتاق توام»، «پی در پی»، «خواب خاکی»، «با تو مست»، «نشان» و «محرم به اسرار» طی حدود دو سال تولید شده است.

در این بین رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون نیز به عنوان بازیگر در موزیک ویدیوی یکی از قطعات این آلبوم به نقش آفرینی پرداخته است که این اثر نیز به‌زودی در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

رامین صدیقی، رضا موسوی، كاوه عابدین و سحر فروزان از عوامل تولید این اثر و بیورن مه‌یر، کلاوس گزینگ، کارلو نیدرهاوزر و فردریک ژیل نوازندگان این آلبوم بوده‌اند.

همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های اخیر آثاری در قالب آلبوم موسیقی منتشر کرده‌اند که آخرین همکاری در سال ۱۳۹۸ و با آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» براساس اشعار زنده یاد افشین یداللهی منتشر شده بود.

این اثر در استودیوهای صبا (ایران) و ویوگاردن (اتریش) ضبط شده و صاحب امتیاز آن موسسه هنری ۱۴۰۰ آریا است.

این اثر پس از آلبوم «افسانه چشمهایت» دومین همكاری همایون شجریان با مجموعه مادیران است و پیش‌تر هر دو طرف اعلام كرده‌اند كه این همكاری استمرار خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از رونمایی، نسخه دیجیتال این اثر را انحصارا از طریق سایت بیپ تیونز و نسخه فیزیكی آن را كه به تیراژ محدود منتشر خواهد شد از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای شركت مدیران، و با همكاری نشر و پخش جوان از فروشگاه‌های معتبر موسیقی، شهركتاب‌ها و فروشگاه اینترنتی لوركا تهیه کنند.

انتهای پیام/