علیرضا طلیسچی و یک سالن پُر از مخاطب/ برای شما «نه نمیارم»! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
صبا گزارش می‌دهد؛

علیرضا طلیسچی و یک سالن پُر از مخاطب/ برای شما «نه نمیارم»!

علیرضا طلیسچی شب گذشته 16 اردیبهشت هفتمین شب از کنسرت خود را در سال 1401 برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در روزهای بعد از کرونا هر شب با صدای تشویق‌های مخاطبان و طرفداران برخی از خواننده‌های موسیقی پاپ همراه است که در دو سانس مختلف با خواننده مورد علاقه و گروه نوازندگی آن هم‌صدا می‌شوند.

علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ شب گذشته ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعد از ۶ شب اجرا در شهرهای تهران، بوشهر، بندرعباس، چابهار و رشت برای دومین بار در تهران روی صحنه رفت و با طرفداران خود همراه شد. این خواننده جزو خواننده‌هایی است که در سال کنسرت‌های متعدی را برگزار می‌کند و به عنوان مثال در سال ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۱ دی تا ۲۶ اسفند بالغ بر ۳۰ سانس اجرا در تهران، جزیره کیش، اصفهان و سایر شهرها روی صحنه برد.

اما دیشب در کنسرت، لیست قطعه‌هایی که علیرضا طلیسچی در کنسرت تهران اجرا کرد، با لیست قطعه‌هایی که در کنسرت‌های ۱۴۰۰ اجرا می‌کرد تفاوتی نداشت. شروع کنسرت با قطعه «زندگی جونم» بود و در ادامه با قطعه‌هایی چون «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» همراه شد که در نهایت در یک اجرای دو ساعته علاوه بر اجرای قطعه جدید خود به نام «نه نمیارم»، سه قطعه «دیوونه دوست داشتنی»، «قاف» و «سختگیر» را دوباره خواند تا مانند همیشه بیشتر از حد عرف برای طرفداران خود روی صحنه اجرا کند.

قطعه‌های پرطرفدار این خواننده «لیلا»، «زندگی جونم»، «دل به دل» و «قاف» است که قطعه «قاف» محبوب‌ترین قطعه برای خود علیرضا طلیسچی هم است و بارها در کنسرت‌هایش این نکته را عنوان کرده است.

امیربهادر دهقان نوازنده کیبورد مانند تمام پنج سالی که علیرضا طلیسچی از ۱۴ آذر ۱۳۹۵برای اولین بار روی صحنه مقابل مخاطبان خود قرار گرفت، رهبری ارکستر این خواننده را برعهده دارد و گروه نوازندگی آن هم که شامل محمد عارف نوازنده گیتار نایلون، مهراد حیدری نوازنده گیتار الکتریک، علی شقاقی نوازنده گیتار بیس، امیرحسین آزموده نوازنده پرکاشن، کامیار عبدی نوازنده درامز، مسیح منتظری نوازنده کیبورد و سهند اسدی نوازنده ساکسیفون است، سال‌هاست که با تغییرات محدود ارکستر علیرضا طلیسچی را تشکیل داده‌اند که این مساله باعث شده اجراهای این خواننده در این سال‌ها هر چقدر که به اجرای شب گذشته او در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران نزدیک می‌شود، کیفیت و هماهنگی بیشتری داشته باشد.

یکی از تفاوت‌های کنسرت ۱۶ اردیبهشت طلیسچی با دیگر کنسرت‌های او پس از اپیدمی کرونا، تکمیل ظرفیت سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران بود که تفاوت و شلوغی کنسرت برای کسی که در سانس‌های پنج ماه اخیر این خواننده که در تهران اجرا شده است، شرکت کرده باشد، به خوبی احساس می‌شد که یکی از دلایل مهم این حجم از استقبال، برداشته شدن محدودیت در ظرفیت برگزاری کنسرت است که این مساله نوید روزهای شلوغ و پررونقی را برای موسیقی پاپ و دیگر سبک‌های موسیقی در برگزاری کنسرت می‌دهد.

کنسرت بعد از اجرای ۱۷ قطعه به پایان رسید و سانس اول کنسرت علیرضا طلیسچی که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود، تنها یک مهمان ویژه داشت. ساغر کیان بازیگر سریال «سودا» به کارگردانی ایمان یزدی و تهیه کنندگی مهرداد فرید مهمان کنسرت این خواننده بود.

«سودا» نام سریال ۱۰ قسمتی است که در ژانر پلیسی و جنایی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و علیرضا طلیسچی به همراه بازیگرانی چون محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان‌افشار، سمیرا حسن پور، پیام احمدی‌نیا، سید یاسر جعفری، شبنم فرشاد جو، پرویز فلاحی‌پور و بهرنگ علوی اولین حضور خود مقابل دوربین را تجربه کرده است.

طلیسچی بعد از اتمام هر سانس از کنسرت خود با تعدادی از مخاطبان خود همراه می‌شود و با آن‌ها گپ می‌زند و عکس یادگاری می‌گیرد، شب گذشته هم مانند همیشه این اتفاق افتاد و طلیسچی بعد از اجرای سانس اول با طرفداران خود همراه شد.

نکته قابل توجه اینکه در اجرای شب گذشته این بود که کیفیت صدای سالن خوب بود.

علیرضا طلیسچی تاکنون چندین آلبوم با نام‌های «نارفیق ۱ و ۲»، «بی‌معرفت»، «قمار» و «دقیقه‌هام» منتشر کرده که عمده ترانه‌های این قطعه‌ها را خود او سروده است و در اولین همکاری با موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار قرار است تازه‌ترین آلبوم خود را منتشر کند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000