به زودی جلوی دوربین «آزادی مشروط» می‌روم/ دوست دارم مردم را شاد کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
مهران رجبی در گفتگو با صبا:

به زودی جلوی دوربین «آزادی مشروط» می‌روم/ دوست دارم مردم را شاد کنم

مهران رجبی این روزها مشغول بازی در مجموعه «وضعیت زرد» است و بازی او به زودی در سریال «آزادی مشروط» آغاز می‌شود.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود عنوان کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «وضعیت زرد» به کارگردانی مجید رستگار هستم، البته به صورت کوتاه مدت در سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده هم حضور پیدا کردم. بازی من در این مجموعه که این روزها از شبکه یک پخش می‌شود ۱۰ روز بیشتر نبود و سپس مجدد به مجموعه «وضعیت زرد» بازمی‌گردم.

وی افزود: از اواسط اردیبهشت ماه نیز به فیلمبرداری سریال «آزادی مشروط» ساخته مسعود ده‌نمکی اضافه خواهم شد و این کار نزدیک به چندین ماه وقت مرا به خود اختصاص خواهد داد.

بازیگر سریال «سه در چهار» اظهار کرد: از شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها هم پیشنهاد دارم اما به دلیل اینکه نقش من در «آزادی مشروط» حداقل تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت، به صورت بلندمدت نمی‌توانم به کسی قول بازی در سریال دهم، اما اگر کاری به صورت کوتاه مدت به من پیشنهاد شود آن را می‌پذیرم.

این بازیگر درباره پرکاری خود گفت: درباره دلیل پرکاری‌ام باید بگویم که جدا از اینکه من به عنوان بازیگر، حرفه‌ام این است اما فارغ از این دوست دارم به واسطه کارهایی که انجام می‌دهم دل مخاطبان را شاد کنم.

رجبی در پایان درباره حضورش در سینما تصریح کرد: به دلیل حضورم در سریال‌های مختلف فعلا قادر نیستم در فیلم سینمایی حاضر باشم چون هرگاه پیشنهادی در این رابطه وجود داشته، من همان زمان در سریالی مشغول بازی بوده‌ام.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است