مسابقه جدید «خندوانه» در راه است/ به دنبال بودجه برای تکمیل «کفشدوزک» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۷
یزدان فتوحی در گفتگو با صبا:

مسابقه جدید «خندوانه» در راه است/ به دنبال بودجه برای تکمیل «کفشدوزک»

یزدان فتوحی نویسنده و کارگردان درباره وضعیت فیلم سینمایی «کفشدوزک» و برنامه «خندوانه» گفت.

یزدان فتوحییزدان فتوحی نویسنده، کارگردان و بازیگر در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره وضعیت فیلم سینمایی «کفشدوزک» گفت: تقریبا اواخر تیرماه سال گذشته بود که فیلمبرداری کار تمام شد ولی در مرحله پس تولید متوقف شدیم و هم اکنون هم تهیه کننده به دنبال تامین هزینه های لازم است تا بتوانیم تدوین و صداگذاری و کارهای باقیمانده را انجام دهیم و فیلم را به سرانجام برسانیم.

پخش «کفشدوزک» در پلتفرم های نماوا و فیلیمو

کارگردان فیلم «کفشدوزک» درباره پخش این فیلم گفت: از ابتدا در نظر داشتیم تا این فیلم را که موضوع جدی دارد و کمدی موقعیت است در پلتفرم هایی مانند نماوا و فیلیمو پخش کنیم. درباره بازیگران این فیلم هم از همان ابتدا که طرح اولیه را داشتم با پوریا پورسرخ صحبت کردم و او کار را پذیرفت و بعد به سراغ بقیه دوستان رفتیم و تقریبا ۹۰ درصد همان چیزی بود که من می خواستم. فکر می کنم باتوجه به زحمت بسیاری که برای این کار کشیدیم، در نهایت فیلم خوبی شده است.

سرپرست تیم نویسندگان «خندوانه» درباره همکاری با تلویزیون و این برنامه نیز گفت: از سال گذشته به عنوان سرپرست تیم نویسندگان در کنار برنامه «خندوانه» هستم. حقیقت امر این است که «خندوانه» یک برنامه شکل گرفته است که ساختمان درستی دارد، هرکس هم که به آن اضافه می شود ایده تازه ای به آن اضافه می کند مثلا در این دوره بیشتر تلاش کردیم تا روی بحث های روانشناسی، بازی ها و مسابقه هایی مانند خنداننده شو تمرکز کنیم.

مسابقه جدید «خندوانه» در راه است

بازیگر «خنده بازار» ادامه داد: امسال هم در تلاش هستیم تا یک مسابقه جذاب تولید کنیم که بخشی از آن براساس مسابقه های قبلی خندوانه است و بخش های جذابی نیز به آن ها اضافه خواهیم کرد. در کل تمام تلاش ما این بوده است که با مدیریت رامبد جوان بتوانیم برنامه را مفرح تر از گذشته کنیم و در عین حال حرف های مهم بزنیم تا برنامه عمق بیشتری پیدا کند. در این برنامه یک گروه متخصص با هم کار می کنند و به همین دلیل است که چیزی حدود ۹۰۰ قسمت از این برنامه ساخته شده است. با مدیریت رامبد و حال و هوایی که در بین تمام دوستان خندوانه وجود دارد به دور از حاشیه و کوچک ترین مشکلی برنامه را پیش می بریم.

یزدان فتوحی در پایان درباره کارهای دیگر خود گفت: اخیرا برای کارگردانی یک سریال در شبکه یک با من صحبت شده است که در حال بررسی آن هستم.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است