معاون فرهنگی ارشاد از مصلای امام خمینی بازدید کرد/ تحویل غرفه‌های خودساز به ناشران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵

معاون فرهنگی ارشاد از مصلای امام خمینی بازدید کرد/ تحویل غرفه‌های خودساز به ناشران

رییس سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عصر روز گذشته چهارشنبه 14 اردیبهشت با حضور در مصلی تهران در جریان مراحل آماده‌سازی نمایشگاه قرار گرفت.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عصر روز گذشته چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران از مراحل آماده‌سازی نمایشگاه بازدید کرد.

احمدوند با حضور در بخش‌های مختلف مصلی اعم از شبستان اصلی، بخش ناشران کودک و نوجوان، بخش ناشران آموزشی، بخش ناشران دانشگاهی، بخش بین‌الملل، بخش ناشران خارجی، ستاد اجرایی، روابط عمومی و کمیته اطلاع‌رسانی در جریان جزئیات اقدامات انجام گرفته و سایر مراحل آماده‌سازی نمایشگاه قرار گرفت.

مراحل تحویل غرفه به آن دسته از ناشران داخلی که قصد نصب سازه دکورهای خودساز خود را در غرفه‌شان دارند از روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

طبق اعلام مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه تا ۱۷ اردیبهشت تمام تجهیزات مخابراتی، دستگاه‌های کارتخوان، برق، اینترنت و سایر نیازمندی‌های اجرایی تکمیل شده و ناشران می‌توانند نسبت به انتقال کتاب‌ها و چیدمان غرفه اقدام کنند.

همچنین طبق توافقاتی که با شهرداری تهران صورت گرفته چند نقطه برای استراحت بازدیدکنندگان هم در نظر گرفته شده است.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است