مشغول مطالعه ۲ فیلمنامه هستم/ جامعه ما به ساخت آثار طنز و پرامید نیاز دارد

رسول توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: مشغول مطالعه فیلمنامه 2 سریال هستم تا در یکی از آن‌ها ایفای نقش کنم. این دو فیلمنامه از سیمای استان‌های اصفهان پیشنهاد شده است.

وی افزود: آخرین سریالی که از من پخش شد «دردسرهای شیرین» بود که به تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی و کارگردانی سهیل موفق در ایام نوروز از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت. این کار به دلیل قصه خوبی که داشت توانست با استقبال مخاطبان مواجه شود. درضمن گروهی که برای بازی در این سریال انتخاب شدند از هماهنگی خوبی بهره برده بودند.

بازیگر فیلم «شاخ گاو» درباره پیشنهادات‌هایی که برای بازی دارد، بیان کرد: متاسفانه سناریوهایی که اخیرا پیشنهاد می‌شود دیگر کیفیت و جذابیت کارهای گذشته را ندارند، این درحالی‌ست که ما این‌روزها نیاز داریم که کارهای خوبی ساخته شود. در شرایط فعلی مردم کشور ما با مشکلات عدیده رو‌به‌رو هستند و نیاز است تا با ساخت کارهای خوب و تماشای آن توسط مخاطبان کمی از مشکلات خود را فراموش کنند.

توکلی تاکید کرد: از نگاه من کارهایی که می تواند این روزها برای مخاطب مفید باشد آثار طنز و پرامید است. درضمن باید از کارهای خشن دوری کنیم زیرا این دست تولیدات روی روحیه مخاطب به ویژه جوانان تاثیر منفی می‌گذارد.

این بازیگر تاکید کرد:فیلم سینمایی «للوک» آماده پخش است. در این فیلم که کارگردانی آن را محمدرضا آهنج برعهده دارد، به بحث وحدت میان 2 مذهب شیعه و سنی توجه می‌شود.

بازیگر فیلم «تاراج» در پایان بیان کرد: از شبکه نمایش خانگی نیز پیشنهاد بازی دارم اما فعلا ترجیح می‌دهم تا مشخص شدن وضعیت این حوزه در تلویزیون حضور داشته باشم.

انتهای پیام/