زرافه‌ فقط در بخش مجازی نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
مدیر واحد فروش کتاب‌های زرافه در گفتگو با صبا:

زرافه‌ فقط در بخش مجازی نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود

انتشارات سیمای شرق و کتاب‌های زرافه تنها به صورت مجازی در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر خواهد شد.

روشن مهدوی‌نیا مدیر واحد فروش انتشارات سیمای شرق و کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) در آستانه برگزاری سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: ما امسال با انتشارات سیمای شرق و کتاب‌های زرافه فقط به‌صورت مجازی در نمایشگاه کتاب حاضر خواهیم بود زیرا عناوین کتا‌های‌مان کم است و نسبت به هزینه‌های شرکت در نمایشگاه، برای‌مان به‌صرفه نیست که در نمایشگاه حضوری شرکت داشته باشیم.

او در ادامه درباره پیش‌بینی از برپایی نمایشگاه امسال گفت: نسبت به ۲ سالی که نمایشگاه کتاب به صورت حضوری برگزار نشده است، نمی‌دانم امسال شرایط نمایشگاه حضوی چگونه خواهد بود.

مدیر واحد فروش انتشارات سیمای شرق اظهار کرد: یک مجموعه ۶ جلدی  در مجموعه کتاب‌های زرافه داریم که در دست انتشار قرار درد و اگر به هفته آینده برسد در نمایشگاه مجازی کتاب حاضر خواهد بود.

روشن مهدوی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: ما به صورت تخصصی در حوزه انتشار کتاب‌های کودک و نوجوان کار می‌کنیم و مرکز پخش هم داریم و علاوه‌بر کتاب‌های زرافه، کتاب‌های دیگر را نیز عرضه می‌کنیم اما اگر تعداد کتاب‌های جدید ما هم از چاپخانه برسد با عناوین بیشتری در نمایشگاه مجازی کتاب حاضر می‌شویم.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

ندا زنگینه

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است