آغاز اجرای نمایش «تجربه های اخیر» در کارگاه نمایش

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «تجربه های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی حسین کشفی اصل از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر اجرای خود را آغاز کرد.

در این اثر نمایشی (به ترتیب بازی) کیمیا جواهری، امین قنبری، دلارا نوشین، رامونا شاه، مرضیه موسوی، محمد ارفعی و شهاب عباسیان به عنوان بازیگر حضور دارند، این در حالی است که وحید کریمی تهیه کننده، مریم حسنی و مرضیه حسنی دستیاران کارگردان، حسین کشفی اصل طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور، فرناز مرتضوی طراح گریم، اشکان قازانچایی طراح گرافیک، مهدی عمادی عکاس و خالق تیزر، امین قنبری نوازنده کمانچه دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

حسین کشفی اصل طراح و کارگردان تئاتر «تجربه های اخیر» درباره این این نمایش توضیح داده است: شما به عنوان مخاطب قرار است سیر زندگی یک خانواده را در طی بیش از یک قرن ببینید. تاریخ مدام در حال تکرار است و ما همچنان نظاره‌گر. «تجربه‌های اخیر» یک عاشقانه است. قصه نرسیدن هاست. اینکه چشمهایتان را باز کنید و ببینید که سال های زیادی از عمرتان رفته و کلی حسرت با شما مانده خیلی ترسناک است. پس بفهمیم  و واقف باشیم که عشق تنها راه نجات بشر است؛ تجربه های اخیر تجربه های همه ماست.»

نمایش «تجربه های اخیر» از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ساعت 19 به مدت زمان 60 دقیقه در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به صحنه رفت.  

هم اکنون نمایش‌های «دکترنون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» به کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی، «هملت پشتکوهی» به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی در تالار چهارسو، «خماری» به کارگردانی امین بهروزی در تالار قشقایی و «فریاد خاموش» به کارگردانی محمد هادی عطایی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

 انتهای پیام/