اجرای «بی‌خودی» در خانه نمایش دا

به گزارش صبا و به نقل از روابط عمومی نمایش، «بی‌خودی» که به کارگردانی مرتضی فرهادنیا از 18 اردیبهشت‌ماه در خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود، از رگه هایی از رئالیسم جادویی در شیوه اجرایی خود بهره گرفته است به پاره ای از معظلات یک زوج می‌پردازد.

مرتضی فرهادنیا که خود متن این نمایش را نوشته، فارغ التحصیل رشته ادبیات و فلسفه از جنوا ایتالیا است و مدرک دکترای خود در رشته پژوهش هنر را از دانشگاه تهران اخذ کرده‌ است. فرهادنیا اگرچه چهره‌ای شناخته شده در حوزه فیلم کوتاه در سال های اخیر است و با واپسین اثرش به نام «پوک» در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشته اولین اثر نمایشی خود را با گروهی از هنرجویان موسسه هنری پژوهشی گوسان روی صحنه خواهد برد.

عوامل این نمایش عبارتند از بازيگران: پريسا مشرقى نيا، امير مهدى تقوى، محمدرضا رجبى، پيام طيبى، محسن سيل سپور، پرهام نوائى، طراح لباس: زهره كاظمى، طراح گريم: نياز محمد پور آذرى، گرافيك و پوستر: فاطمه افتخار، عكاس: حوريا آسيابى، دستيار كارگردان: حماسه عماد زاده، مدير توليد: حامد سيفى، روابط عمومى: بهناز شهسوار، مشاور رسانه اى: وحيد رهجوى، ساخت عروسك: پريسا غلاميان، خياط: على اصغر نوعى، دستيار و اجراى لباس: اتنا موسوى.

نمایش «بی‌خودی» از 18 اردیبهشت ماه هرشب ساعت 17:30 در سالن شماره یک خانه نمایش دا به صحنه می رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/