«در میان صخره‌ها» و «تهران شهر عشق» آماده نمایش‌ هستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۱
محمد احمدی در گفتگو با صبا:

«در میان صخره‌ها» و «تهران شهر عشق» آماده نمایش‌ هستند

محمد احمدی گفت که 2 فیلم سینمایی «در میان صخره ها» و «تهران شهر عشق» را آماده نمایش دارد و «در تپش شب» به زودی جلوی دوربین می‌رود.

محمد احمدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: فیلم سینمایی «در میان صخره‌ها» را برای پخش آماده دارم. کارگردانی این کار را مختار عبدالهی برعهده داشته و هفته قبل نیز پروانه نمایش این کار صادر شده است. این اثر سینمایی در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانست دو جایزه را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: «در میان صخره‌ها» در لرستان جلوی دوربین رفته است و تمام بازیگران آن نوجوان هستند. این فیلم داستان چند نوجوان است که گوسفندان خود را برای چرا به صحرا می‌برند و در آنجا برایشان مشکلاتی رخ می‌دهد.

این تهیه کننده در بخش دیگری از گفتگو عنوان کرد: فیلم سینمایی «تهران شهر عشق» را هم آماده نمایش دارم. کارگردانی این فیلم را علی جابر انصاری بر عهده دارد و این اثر سینمایی محصول مشترک ایران، هلند و انگلیس است.

تهیه کننده «جنجال در عروسی» متذکر شد: فیلم سینمایی «تهران شهر عشق» تماما در تهران جلوی دوربین رفته است همچنین این اثر سینمایی در جشنواره‌های مختلف خارجی حضور داشته و تا به امروز نیز ۶ جایزه کسب کرده است. آخرین جایزه این فیلم به جشنواره پکن مربوط می شود که توانست عنوان بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص دهد.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: «در تپش شب» عنوان جدیدترین کار من است که به زودی آن را جلوی دوربین خواهم برد. در این کار، من علاوه بر تهیه‌کنندگی، کارگردانی اثر را نیز بر عهده خواهم داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است