تحلیل فینال جام حذفی فوتبال در شبکه العالم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵

تحلیل فینال جام حذفی فوتبال در شبکه العالم

برنامه ورزشی «VAR» یکشنبه 11 اردیبهشت ماه، ساعت 22 با بررسی سی‌وپنجمین فینال جام حذفی فوتبال ایران روی آنتن شبکه العالم می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، همزمان با اتمام رقابت‌های سی‌وپنجمین جام حذفی باشگاه‌های فوتبال کشور در چهارشنبه ۷ اردیبهشت بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک، برنامه «VAR» به تحلیل و بررسی این مسابقه می‌پردازد.

هر دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران تا رسیدن به فینال حریفان سرسختی را پیش روی داشتند که سرخابی‌های پایتخت جدی‌ترین رقیبان آن‌ها بودند.

در برنامه «VAR» امشب یکشنبه ۱۱ اردیبهشت، علیرضا پورمند فوتبالیست پیشکسوت و مربی اسبق تیم‌های تراکتورسازی تبریز و راه آهن تهران به عنوان کارشناس حضور دارد تا به مرور نکات فنی این دیدار بپردازد.

نساجی مازندران که در مرحله یک چهارم نهایی توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، بازی مرحله نیمه نهایی خود برابر مس کرمان را نیز در این استادیوم برگزار کرد و در سومین مسابقه متوالی و در سی‌وپنجمین فینال جام حذفی در آزادی به مصاف حریف خود آلومینیوم اراک رفت و با تک گل دقیقه ۵۸ مهرداد عبدی به پیروزی یک بر صفر رسید.

برنامه ورزشی «VAR» با تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، نویسندگی و سردبیری علی وحدانی و اجرای حیدر زیبرم یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۲ از شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است