پخش آخرین فصل «خانه ما» از فردا ۱۲ اردیبهشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۹

پخش آخرین فصل «خانه ما» از فردا ۱۲ اردیبهشت

فصل یازدهم مستند مسابقه «خانه ما» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی که در نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه سیما قرار داشت به مناسبت عید فطر از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی استودیو نوبین، فصل یازدهم مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی مشترک امین کفاش‌زاده و مهدی جبین‌شناس و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی که در نوروز ۱۴۰۱ آنتن شبکه سه سیما را در اختیار داشت، قرار است به مناسبت عید فطر از شبکه افق سیما پخش شود.

فصل جدید ریالیتی شو «خانه ما» با حضور ۳ خانواده از شهر قم که پدر یکی از خانواده‌ها روحانی و معمم است، در شهر قم تولید شده و همچنین این ریالیتی شو در این فصل تمام تلاش خود را کرده است تا توجه به محیط زیست، سواد مالی و پرورش خلاقیت در ایجاد یک کسب و کار خانوادگی را به صورت درستی در قالب یک مستند مسابقه به تصویر بکشد و مدیریت استفاده از منابع در دسترس را در شرایط حساس و بحرانی به درستی نشان دهد.

بازپخش فصل یازدهم «خانه ما» از فردا ۱۲ اردیبهشت ماه و به مناسبت عید فطر در شبکه افق سیما آغاز می‌شود. این مستند مسابقه قرار است سه شب در هفته و در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ روی آنتن برود.

عوامل این مستند مسابقه عبارتند از راوی پیمان طالبی، نویسنده احسان عمادی، مدیر تدوین زهره احمدزاده، مدیر تصویربرداری حسن ناحی، مدیر پروژه عباس فراهانی سربندی و صدابردار علیرضا سمرقندی.

جدیدترین فصل «خانه ما» تولید شده در استودیو نوبین و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است