اولین اظهارنظر بیل موری درباره رفتار نامناسبش در محل فیلمبرداری/ درس گرفتم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹

اولین اظهارنظر بیل موری درباره رفتار نامناسبش در محل فیلمبرداری/ درس گرفتم

بیل موری به حاشیه های پیش آمده سر فیلمبرداری فیلم «فانی بودن» واکنش نشان داد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، بیل موری کمدین نامدار آمریکایی که ۱۰ روز پیش رفتارش در قبال یک زن سر صحنه فیلمبرداری فیلم «فانی بودن» موجب تعلیق فیلمبرداری فیلم شد، برای اولین بار بعد از این اتفاق اظهارنظر کرد.

موری در مصاحبه با CNBC در اوماهای نبراسکا بدون پرداختن به جزییات گفت: من با زنی که در فیلم با او کار می کردم اختلاف نظر داشتم. پس از آن کاری انجام دادم که فکر می‌کردم خنده‌دار است و آن زن رفتارم را به آن شکل نپذیرفت.

بازیگر «روز موش خرما» تاکید کرد: استودیوی فیلم می خواست کار درست را انجام دهد، بنابراین آنها برای آنکه همه چیز را بررسی کنند و در مورد آن تحقیق کنند، تولید را متوقف کردند.

موری در ادامه توضیح داد که با زنی که به او توهین کرده در تماس است و ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند به راحتی با هم برای ادامه تولید فیلم همکاری کنند.

بازیگر «گل های پژمرده» افزود: در حال حاضر با هم در حال صحبت هستیم و سعی می کنیم با یکدیگر به صلح برسیم. ما هر دو حرفه ای هستیم و کار یکدیگر را دوست داریم، فکر می کنم ما همدیگر را هم دوست داشته باشیم. اگر نتوانیم با هم کنار بیاییم و نتوانیم به همدیگر اعتماد کنیم، هیچ سودی ندارد که ما با هم کار کنیم

بازیگر «گمشده در ترجمه» همچنین اشاره کرد: این اتفاق برای من یک امر آموزشی و تعلیم و تربیتی بود. در یکی دو هفته گذشته کار زیادی انجام نداده ام جز اینکه به این زن فکر کنم.

در روز ۲۰ آوریل، کمپانی سرچ لایت پیکچرز نامه ای به بازیگران و عوامل فیلم «فانی بودن» ارسال کرده و به آنها اطلاع داده بود که فیلمبرداری به دلیل یک شکایت غیرقابل بیان متوقف شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است