قیمت اجاره ویلاهای لاکچری و استخردار برای یک سفر عالی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۷

قیمت اجاره ویلاهای لاکچری و استخردار برای یک سفر عالی

شاید داشتن یک ویلای استخردار در زیباکنار آرزوی هر کسی باشد. وجود استخر در ویلا می تواند یکی از ویژگی های وسوسه برانگیز برای افرادی باشد که قصد خرید و یا اجاره ویلا را دارند.

 

 

به گزارش واحد بازرگانی صبا، زمانی که شما به دنبال اجاره اقامتگاه باشید حتما با نام ویلاهای لاکچری یا لوکس مواجه می شوید. ویلاهای لوکس یا ویلاهای لاکچری امکاناتی فراتر از یک اقامتگاه معمولی دارند و به همان میزان هم قیمتشان فراتر از سوئیت معمولی است. قطعا اجاره یک ویلا لوکس سفری عالی و فراموش نشدنی برای شما به همراه خواهد داشت و نمی‌توان منکر این امر شد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت اجاره ویلاهای لاکچری و استخردار برای یک سفر عالی آشنا کنیم.

ویلاهای لاکچری و استخردار را آنلاین  رزرو کنید

ویلاهای لوکس یا لاکچری امکاناتی فراتر از یک اقامتگاه معمولی دارند که از امکانات این خانه‌ها می‌توان به داشتن استخر (روباز یا سرپوشیده)، سونا و جکوزی، وسایل تفریحی (بیلیارد، پینگ پونگ، فوتبال دستی، پلی استیشن و…)، وسایل بازی کودکان، زمین بازی (والیبال، تنیس، بسکتبال و…)، آلاچیق، باربیکیو، فضای سبز و … اشاره کرد که ممکن است یک ویلا لوکس همه‌ی این امکانات را داشته باشد و اقامتگاه‌های لاکچری دیگر فقط برخی از آنها را داشته باشند.

بهترین راه برای اطلاع از تمامی این امکانات و قیمت آن‌ها، نظرات مسافرانی است که به آنجا رفته‌اند. جاباما اولین و معتبرترین سایت اجاره ویلا است که شما را با چند کلیک و به سادگی به ویلای موردنظر می‌رساند. در این وب سایت شما با انتخاب مقصد خود و زمان اقامت می‌توانید لیستی به روز و جامع از تمامی اقامتگاه‌ها را ببینید. سپس با استفاده از فیلترهای موجود، دیدن تصاویر و امکانات هر کدام و خواندن نظرات دیگران، انتخابی مطمئن و بی دردسر داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به این وب سایت، بهترین ویلاها را باهم مقایسه کرده و در نهایت اقامتگاه لاکچری موردنظر خود را رزرو و اجاره نمایید.

اقامت در ویلاهای لاکچری شمال

یکی از مقاصد گردشگرپذیر در کشور ما، مناطق شمالی هستند و همین تقاضا باعث شده شمال کشور طیف وسیعی از ویلاها و سوییت‌ها و منازل اجاره‌ای را شامل شود. ویلاهای لاکچری شمال از آن دسته خانه‌هایی هستند که می‌توانند سفر شما را خاص، خاطره انگیز و فراموش نشدنی کنند. چه با دوستان خود به شمال رفته باشید، چه با جمع خانواده، خاطره اقامت شما در این خانه‌های لاکچری شمال تا مدت‌های طولانی از ذهنتان بیرون نمی‌رود. اجاره ویلا لاکچری شمال یکی از کارهایی است که قبل از شروع سفر شمال باید آن را انجام دهید.

امکانات ویلاهای لاکچری را بشناسید

ویلاهای لاکچری ممکن است برای هرکدام از ما تعریفی داشته باشد یا هرکدام از ما امکانات خاصی را برای آن‌ها تصور کنیم اما همه این تعاریف در چند مورد شبیه به هم هستند؛ احساس راحتی و امنیت، فضای سبز عالی و زیبا، امکاناتی برای تفریح و خوشگذرانی و… مواردی هستند که از یک اقامتگاه لوکس انتظار داریم. امکانات این خانه‌های لاکچری بی‌شمار است اما در ادامه به چندتا از پرطرفدارترین امکانات این خانه‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

اگر تا کنون فقط یک بار به شمال ایران سفر کرده باشید می‌دانید که اجاره کردن اقامتگاه در این منطقه یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی شما است. به ویژه در مورد شهر‌های پر مسافری چون رامسر این مسأله بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اجاره ویلا در رامسر اولین گزینه اقامتی محسوب می‌شود. ویلا استخردار رامسر نیز یک گزینه لاکچری و محبوب برای کسانی است که به دنبال رزرو بهترین اقامتگاه در رامسر هستند.

سونا، جکوزی و استخر

اولین انتظار هرکسی از یک ویلای لاکچری داشتن استخر و بعد از آن سونا و جکوزی است. استخرهای  لوکس ممکن است سرباز یا سرپوشیده باشند. معمولا در فصل تابستان ویلاهای استخردار سرباز بیشتر مورد توجه هستند و به همین دلیل قیمت بیشتری نیز دارند و برعکس در فصل زمستان خانه‌هایی با استخر سرپوشیده تقاضای بیشتری دارند و گران‌تر هستند. البته همیشه افرادی هستند که در فصل تابستان برای فرار از حشرات و آفتاب و گرما استخرهای سرپوشیده را انتخاب می‌کنند و افرادی هم هستند که در زمستان علاقه دارند در هوای سرد و حتی هنگام بارش برف یا باران از آب گرم استخر لذت ببرند. اجاره ویلا استخردار سفر شما را هیجان‌انگیز و اقامت شما را خاطره‌انگیز خواهد کرد.

وسایل تفریحی

وسایل تفریحی از دیگر امکاناتی است که باید در یک ویلای لوکس و لاکچری باشد. وسایل تفریحی می‌توانند ورزشی مانند فوتبال دستی، پینگ پونگ، بیلیارد و … باشند و یا بازی‌هایی مثل پلی استیشن و ایکس باکس و … باشند. در برخی از اقامتگاه‌های مسافرتی برای تفریح کودکان وسایل بازی و حتی زمین بازی مخصوص آن‌ها نیز قرار دارد تا کودکان نیز نهایت لذت را در کنار بزرگسالان تجربه کنند.

اگر شما از آن دسته افراد هستید که به یک رشته ورزشی علاقه زیادی دارید یا می‌خواهید آن را امتحان کنید می‌توانید از یک ویلای لاکچری شروع کنید. در برخی از ویلاها زمین های بازی مثل والیبال، بسکتبال، تنیس و … وجود دارند و در برخی دیگر هم وسایل بدنسازی و ایروبیک و یوگا که همگی می‌تواند یک روز کامل و پر انرژی را برای شما رقم بزند.

امکانات ویلاهای فوق لاکچری

این ویلاها با معماری‌های مدرن و لوکس، محوطه سازی‌های زیبا و با بهترین امکانات رفاهی در موقعیت مکانی خوب و با متراژ بالا ساخته می‌شوند. زمانی‌که از کلمه ی لاکچری‌ترین برای ویلاها استفاده می‌کنیم، مواردی مثل استخر یا سونا و جکوزی یا آلاچیق و باربیکیو دیگر به چشم نمی‌آیند؛ بلکه زمین مینی گلف، سرسره‌های آبی، سالن پخش فیلم، زمین‌های ورزشی و باشگاه بدنسازی، اتاق‌های مجلل و پر زرق و برق، زمین بازی بادی و ترامپولین و … برای کودکان، آب نماها و فواره‌های بلند و زیبا تنها قسمت کوچکی از امکانات خانه‌های سوپرلاکچری هستند. امروزه ممکن است شما با امکاناتی در ویلاهای لاکچری یا فوق لاکچری مواجه شوید که حتی به ذهنتان هم خطور نکرده باشد.

برای یک سفر عالی چقدر باید هزینه ویلا بدهیم؟

ویلاهای لاکچری با توجه به امکاناتی که دارند، قیمت بالایی نیز دارند و جزء اقامتگاه‌های گران محسوب می‌شوند. قیمت اجاره این خانه‌های لاکچری و استخردار به موارد زیادی همچون زمان سفر شما، شهر یا مکان ویلا، امکانات ویلا، تعداد نفرات و … بستگی دارد. برای مشاهده قیمت و رزرو و اجاره بهترین ویلاهای لاکچری و استخردار در سراسر کشور، پیشنهاد می‌کنیم به جاباما مراجعه نمایید.

قیمت اجاره ویلاهای لاکچری همچنین به موارد مختلفی از جمله سربسته یا رو باز بودن استخر، وسایل تفریحی مثل پلی استیشن یا بیلیارد یا فوتبال دستی، آلاچیق داشتن یا نداشتن و … بستگی دارد.

تفاوتی نمی‌کند که به دنبال اجاره ویلا استخردار رامسر باشید یا یک ویلا فوق لاکچری در کردان، جاباما خیال شما را بابت بهترین اقامتگاه‌ها، ویلاها و هتل‌های کشور راحت می‌کند. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با امکانات و قیمت ویلاهای لاکچری و استخردار آشنا کنیم.

 

6 دیدگاه