نکاتی که برای سفر به دبی باید بدانید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱

نکاتی که برای سفر به دبی باید بدانید

دبی، معروفترین شهر امارات متحده عربی و یکی از پرطرفداترین مقاصد گردشگری خاورمیانه به حساب می‌آید که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خصوص ایران است.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، دبی، معروفترین شهر امارات متحده عربی و یکی از پرطرفداترین مقاصد گردشگری خاورمیانه به حساب می‌آید که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خصوص ایران است. شهر مدرن و زیبای دبی با جاذبه های گردشگری و تفریحی بی‌نظیری که دارد بین سفردوستان، طرفدار زیادی پیدا کرده است و ایرانیان هم با رزرو هتل دبی و خرید بلیط به مقصد دبی، خود را به این شهر پرشور و همیشه زنده می‌رسانند.

شاید شما هم به فکر سفر به دبی هستید اما دغدغه مدیریت هزینه‌های آن شما را دل‌نگران کرده باشد. هزینه رزرو هتل و بلیط هواپیما قسمت بزرگی از هزینه‌های سفر را دربرمی‌گیرد. از این رو مهم‌ترین راه برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان دبی است. در این مطلب می‌خواهیم نکات مفیدی را برای سفر به دبی و رزرو ارزان بلیط هواپیما و هتل های دبی برایتان بگوییم تا بهترین انتخاب را برای سفر به این شهر دوست‌داشتنی داشته باشید.

دریافت ویزای دبی

یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی، دریافت ویزای دبی است. خوب است بدانید که دختران زیر ۱۸ سال به هیچ عنوان نمی‌توانند برای دریافت ویزای دبی، انفرادی اقدام کنند.  انواع مختلف ویزای دبی شامل ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای ترانزیت و ویزای تجاری است. عزیزانی که به نیت گردشگر و تفریح به امارات سفر می‌کنند، باید ویزای توریستی دبی را داشته باشند که دریافت آن به صورت انفرادی و گروهی امکان پذیر است. انواع ویزای توریستی دبی به ویزای توریستی عادی، ویزای توریستی یک ماهه، ویزای توریستی یک ماهه و چند بار ورود، ویزای توریستی سه ماهه و ویزای توریستی سه ماهه چند بار ورود تقسیم می‌شوند و مسافران بسته به نوع نیازشان اقدام به دریافت آن می‌کنند.

بهترین زمان سفر به دبی

زمان سفر قطعا تاثیر بسزایی در کیفیت و هزینه‌های سفرتان به دبی می‌گذارد. به صورت کلی دبی دو فصل گرم و گرم‌تر دارد. در نیمه دوم سال از نوامبر تا مارس، که آب و هوای حوزه خلیج فارس بسیار مطلب و دلپذیر می‌شود، بهترین زمان سفر به دبی به حساب می‌آید. اما باید دقت کنید که در زمان تعطیلات عمومی مثلا تعطیلات کریسمس یا عید نوروز که تقاضای سفرهای خارجی افزایش می‌یابد، به همین نسبت هم قیمت بلیط هواپیما و هزینه رزرو هتل بالا می‌رود. بنابراین اگر به دنبال بلیط و هتل ارزان دبی هستید، در زمان تعطیلات برای سفر به دبی برنامه‌ریزی نکنید. به جز تعطیلات، در زمان برگزاری فستیوال‌های گوناگون مانند جشنواره خرید دبی و … هم نمی‌توانید هتل ارزان دبی و بلیط هواپیما مقرون به صرفه پیدا کنید.

باید و نبایدهای شهر دبی

پیش از سفر به دبی، حتما از هنجارها، باید و نباید های رفتاری و ممنوعیت‌های آن مطلع شوید. امارات به عنوان کشوری مسلمان قواعد خاص خودش را دارد که البته رعایت آن برای ایرانیان آنچنان دشوار نیست. برای مثال اگر در ماه مبارک رمضان به دبی سفر می‌کنید باید دقت کنید که روزه‌خواری در مکان های عمومی، امری پذیرفته شده نیست. اگر قصد بازدید از مساحد دبی دارید، حواستان باشد که پوشش مناسبی داشته باشید. برای عکاسی و تصویر برادری از دیگران به خصوص زنان دبی، حتما قبل از آن اجازه کسب کنید. به صورت کلی برای سفر به دبی، جای نگرانی آنچنان وجود ندارد که باعث دل‌مشغولی شما شود اما سعی کنید که به سنت و فرهنگ بومی آن‌ها احترام بگذارید.

تفریحات رایگان در دبی

اکثر تفریحات دبی نیاز به هزینه و بودجه بالایی دارد اما در این بین تفریحاتی هم وجود دارد که بتوان به صورت رایگان از آن‌ها لذت برد. یکی از این تفریحات قدم زدن در AL SHINDAGHA و دیدن معماری سنتی امارات با بادگیرهای تاریخی است. یکی از نکات جالب سفر به دبی این است که اگر در روز تولدتان به دبی سفر کنید، می‌توانید به صورت رایگان از تفریحات آبی هتل آتلانتیس دبی لذت ببرید و تجربه‌ای فوق‌العاده را برای خود رقم بزنید. تماشای یک فیلم در سینماهای روباز هم لذتی متفاوت دارد که تعدادی از این سینماها رایگان هستند. دیدن بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال جهان در نزدیکی یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان یعنی برج خلیفه دبی نیز از دیگر لذت‌های رایگان دبی است. بازدید از آکواریوم بزرگ دبی رایگان نیست اما خوب است بدانید که می‌توانید از مخزن اصلی این آکواریوم را در دبی مال به صورت رایگان دیدن کنید. قدم زدن و عکاسی در ساحل‌های شنی دبی نیز یکی دیگر از تجربه‌های رایگان دبی به حساب می‌آید. یکی از موزه‌ها جذاب و دوست‌داشتنی این شهر شلوغ، موزه قهوه دبی است که درهای آن به صورت رایگان همیشه بر روی گردشگران باز است.

رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان دبی از سایتی معتبر

برای اینکه با خیال راحت به دبی سفر کنید، لازم است که خدمات سفر خود را از سایتی مطمئن و معتبر، بلیط هواپیما و هتل ارزان دبی خود را رزرو کنید. یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌ها برای خرید اینترنتی بلیط و هتل سایت فلای تودی به حساب می‌آید. سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما و هتل فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا بهترین قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های مختلف را مقایسه کنید و با خیالی راحت، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را تجربه کنید و بلیط پرواز دبی را در سریعترین زمان رزرو کنید. برای مثال اگر قصد خرید بلیط تهران دبی را دارید، در صفحه پرواز خارجی فلای تودی بعد از وارد کردن اطلاعات مقصد و زمان سفر، با فشردن کلید جستجو، لیست کاملی از پرواز های دبی، از ارزان‌ترن به گرانترین قیمت برای شما به نمایش در خواهد آمد و می‌توانید با بررسی گزینه‌های موجود، ارزان‌ترین پرواز را خریداری کنید.

رزرو هتل ارزان دبی در سایت جامع فلای تودی، به صورت آنلاین در زمانی کوتاه در دسترس است و مخاطب در زمان کوتاهی می‌تواند به مقایسه انواع هتل های دبی، از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل ها گرفته تا هتل ارزان دبی، همه را در یک جا ببیند و بهترین گزینه را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کند. با رزرو هتل ارزان دبی از سایت فلای تودی، هنگام پرداخت هزینه هتل، نیازی به حساب‌های بین‌المللی نخواهید داشت و به راحتی با کارت‌های شتاب خود می‌توانید هزینه رزرو را پرداخت کنید.

 

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است