هیربد همت‌آزاد رییس انجمن شد/ تلاش برای حفظ دوسالانه سفال‌و‌سرامیک | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴

هیربد همت‌آزاد رییس انجمن شد/ تلاش برای حفظ دوسالانه سفال‌و‌سرامیک

رییس جدید انجمن هنرمندان سفال و سرامیک از تلاش و پیگیری بیشتر برای برگزاری یازدهمین دوسالانه خبر داد.

هیربد همت آزاد که در جلسه روز ۳۱ شهریور هیات مدیره انجمن هنرمندان سفال و سرامیک به عنوان رییس این انجمن انتخاب شده است، در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره برنامه های این انجمن بیان کرد: برنامه های انجمن طبق روال گذشته و با اندکی اصلاحات همچنان پیش خواهد رفت.

وی درباره نتیجه رایزنی ها برای برگزاری یازدهمین دوسالانه سفال و سرامیک که تاکنون ۶ سال به تعویق افتاده است، گفت: پیگیری های بیشتری را برای برگزاری این دوسالانه انجام خواهیم داد و قرار است که با آقای هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز جلسه ای را به همین منظور داشته باشیم.

این هنرمند با ابراز امیدواری برای به نتیجه رسیدن جلسه اظهار کرد: اگر چه به دلیل شرایط دشوار اقتصادی در کشور، دولت با کمبود بودجه مواجه است اما تلاش ما این است که با رعایت صرفه جویی لازم برای برگزاری این دوسالانه تلاش کنیم.

همت آزاد درباره احتمال حذف شدن دوسالانه ها از برنامه های اداره کل هنرهای تجسمی و یا گنجاندن همه شاخه های هنری در قالب یک رویداد بزرگ هنر معاصر گفت: من به شدت با این موضوع مخالفم. حتی در دیگر کشورهای دنیا نیز بی ینال های تخصصی را حذف نمی کنند و بی ینال هنر معاصر مکمل بی ینال های تخصصی است. اگر مرگ رسانه اتفاق بیفتد مرگ هنر هم اتفاق می افتد.

رییس انجمن هنرمندان سفال و سرامیک در پایان تاکید کرد: رسانه های هنری در دیگر کشورهای دنیا مشروعیت خود را همچنان دارند و بی ینال های تخصصی جزو شرایط لازم هنرهای تجسمی در کشورهای دنیاست.

به گزارش خبرگزاری صبا، در اولین جلسه هیات مدیره انجمن هنرمندان سفال و سرامیک که روز ۳۱ شهریورماه در دفتر این انجمن برگزار شد، هیربد همت آزاد به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن انتخاب شد. مرضیه تقی خانی نایب رییس هیات و احد الله شکری پور به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

دبیران کمیته ها نیز به شرح زیر انتخاب شدند:

کوروش آریش دبیر کمیته نمایشگاه

نفیسه فرهمند دبیر کمیته آموزش

مرضیه تقی خانی دبیر کمیته پژوهش

احدالله شکری پور دبیر کمیته های روابط عمومی و رفاهی

هیربد همت آزاد نماینده انجمن در سازمان زیباسازی

فرزاد فرجی نماینده انجمن در خانه هنرمندان.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است