«پروانگی» در تماشاخانه نوفل لوشاتو

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «پروانگی» به نویسندگی و کارگردانی بابک پرهام از اواخر خردادماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش محمد نوحیان، نازنین چهره‌نگار، علیرضا آل داوود، مبینا سرلک، الناز الماسی، آرین وکیلی، مهرزاد نیکنام، سعیده جمشیدی، فاطمه طاهری، محدثه رحمانپور و سایه بختیاری هنرنمایی می‌کنند و فاطمه محمدی به عنوان بازیگر حرکت در این نمایش حضور دارد. محمد نوحیان، نازنین چهره‌نگار، علیرضا آل داوود، مبینا سرلک، الناز الماسی، آرین وکیلی، مهرزاد نیکنام، سعیده جمشیدی، فاطمه طاهری، محدثه رحمانپور و سایه بختیاری هنرنمایی می‌کنند و فاطمه محمدی به عنوان بازیگر حرکت در این نمایش حضور دارد.

«پروانگی» داستان خانواده‌ای است که دخترشان ناپدید شده است و به سراغ نامزد سابق‌اش می‌روند تا جویای حال دختر شوند و او داستان آشنایی تا ناپدید شدن دختر را روایت می‌کند.

بابک پرهام که سال گذشته نمایش «تملیخا» به نویسندگی محمدرضا آزادفر را در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به نمایش گذاشته بود، این بار در دومین تجربه کارگردانی خود نمایشنامه ای به قلم خودش را روی صحنه می‌برد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مشاور کارگردان: امیر شفیعی، طراح لباس: فیروزه قاسم‌پور، آهنگساز: مانی مویدی، طراح نور: علیرضا شاه حسینی، طراح حرکت: سمن قناد، دستیاران کارگردان: علیرضا شاه حسینی، رضا مهراد، روابط عمومی: فرشید حاجیان.

انتهای پیام/