«زنگ تفریح» برگزیده یک جشنواره دانشجویی در اسپانیا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۱

«زنگ تفریح» برگزیده یک جشنواره دانشجویی در اسپانیا شد

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه آزاد برگزیده جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه «سانتا ماریا دی یوروپا» شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد در تازه‌ترین حضور جهانی خود، در بخش موضوع آزاد بیست و سومین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه «سانتا ماریا دی یوروپا» با ۹ فیلم دیگر از اسپانیا و فرانسه به رقابت پرداخت و جایزه بهترین فیلم کوتاه در این بخش را از آن خود کرد.

جشنواره دانشجویی «سانتا ماریا دی یوروپا» سالانه توسط دانشجویان دانشگاه کمپلوتنسه مادرید (Complutense University of Madrid) سازمان‌دهی شده و با هدف حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه فیلمسازان دانشجو و هموار کردن مسیر آنها در فیلمسازی حرفه‌ای در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود.

بیست و سومین دوره جشنواره دانشجویی «سانتا ماریا دی یوروپا» (University Short Film Contest C.M.U. Santa María De Europa) ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل) آغاز به کار کرد و چندی پیش به کار خود پایان داد. این فیلم به نمایندگی از مدرسه فیلمسازی و پژوهش‌های سینمایی «هیلاج» با مدیریت امیرشهاب رضویان در این جشنواره به رقابت پرداخت.

«زنگ تفریح» به تهیه‌کنندگی مشترک نوید نیکخواه آزاد و دلیا گیه‌را پارا (Delia Guerra Para) محصول مشترک ایران و اسپانیا است که با نام بین المللی “The Recess” تاکنون در نود و دو جشنواره بین‌المللی به رقابت پرداخته و ۱۷ جایزه کسب کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است