پیام تسلیت بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی درگذشت نادر طالب‌زاده | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۱

پیام تسلیت بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی درگذشت نادر طالب‌زاده

رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی پیامی درگذشت سردار جبهه فرهنگی انقلاب را تسلیت گفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی پیامی درگذشت نادر طالب‌زاده مستندساز و سردار جبهه فرهنگی انقلاب را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج شهادت گونه مجاهد فرهنگی و هنرمند متعهد، زنده نام حاج نادر طالب‌زاده موجبات تأسف و تألّم خیل کثیر علاقه‌مندان به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را پدید آورد.

کارنامه پرافتخار و پربار آن هنرمند فقید که از همراهی با سیدالشهدای اهل‌قلم شهید سید مرتضی آوینی رحمه الله علیه تا تربیت نسل جدیدی از مستندسازان و هنرمندان جوان انقلابی را دربرمی گیرد، بی‌شک باقیات‌الصالحات و ذخیره ارزشمندی برای آن فقید سعید می‌باشد.

پایمردی و تداوم در جبهه حق علیه باطل از اوان روزهای انقلاب تا آخرین روزهای حیات ایشان و حضور در جبهه‌های بین‌المللی جهان اسلام و ثبت و ضبط وقایع جنگ‌های سخت و طاقت‌فرسا ویژگی بارز وی بود که درنهایت در روز جهانی قدس و ایام‌الله انزجار از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی به دیدار معبود شتافت.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه رهبری فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله، بیت شریف ایشان، خانواده معزا، علاقه‌مندان و دوستداران ایشان علو درجات و غفران الهی را آرزومندم.

سید محمد نادری
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است