گالری‌گردی آخر هفته با حال و هوای مقاومت و فلسطین | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲

گالری‌گردی آخر هفته با حال و هوای مقاومت و فلسطین

امروز جمعه 9 اردیبشهت ماه چند نمایشگاه‌ هنرهای تجسمی در گالری‌های شهر تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی صبا، امروز جمعه ۹ اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس فضای هنرهای تجسمی کشور همسو با فلسطین و مقاومت علیه نظام مستکبران شده است. در همین راستا موزه هنرهای معاصر فلسطین نمایشگاهی از آثار نقاشی هنرمندان فلسطینی به نام «سنگ صبور» برپا کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۱ اردیبهشت، همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به موزه فلسطین واقع در خیابان ولیعصر، خیابان بزرگمهر، خیابان برادران شهید مظفر، شماره ۷۴ مراجعه کنند.

همچنین خانه کاریکاتور نمایشگاه مجازی کارتون «رهایی» به مناسبت روز جهانی قدس برپا کرده است که آثار آن در قالب فتوکلیپ در صفحه مجازی Iranian_cartoon_house@ در معرض تماشا قرار دارد.

اما روز جمعه مطابق هر هفته نمایشگاه‌هایی در سراسر کشور افتتاح می‌شوند.

نمایشگاه انفرادی نسیم داوری به نام «از شاهنامه» جمعه ۹ اردیبهشت ماه در گالری پروژه‌های آران افتتاح می‌شود و تا جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی فاطیما فرجی به نام «دیگران» تا ۳۰ اردیبهشت ماه در گالری این/جا برپا است.

این نمایشگاه همه روزه به جز شنبه‌ها در نشانی تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ میزبان علاقه‌مندان است.

«اردی‌بهشت» عنوان نمایشگاه گروهی است که جمعه ۹ اردیبهشت ماه در نگارخانه هوم افتتاح می‌شود و تا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

بازدیدکنندگان می‌توانند همه‌روزه با مراجعه به نشانی تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان چهارم، شماره ۲، طبقه اول از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی پریناز گودرزیان به نام «ماده مرده» از ۹ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در گالری پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ برپا است.

این نمایشگاه همه روزه به جز شنبه‌ها در نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ میزبان بازدیدکنندگان است.

نقاشی‌های نیلوفر رهنما در نمایشگاه «سایه‌ها» در گالری اثر به نمایش درمی‌آید و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها برای بازدید از نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، پلاک ۱۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500