شب‌های موسیقایی در تهران/ اصفهانی، قمصری و تاج در بوستان آب و آتش اجرا می‌کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
سید محمد مناجاتی در گفتگو با صبا:

شب‌های موسیقایی در تهران/ اصفهانی، قمصری و تاج در بوستان آب و آتش اجرا می‌کنند

تهیه کننده برنامه‌های فرهنگی هنری درباره برگزاری کنسرت‌های خیابانی بوستان آب و آتش توضیح داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، بوستان آب و آتش تهران شب‌های پایانی ماه رمضان به همت مدیران منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد و تهیه کنندگی سید محمد مناجاتی و با همراهی آموزشگاه موسیقی هنر و اندیشه نوین با برپایی کنسرت‌هابی میزبان مخاطبان موسیقی ملی و نواحی است.

کنسرت‌ها از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۰:۴۵ در بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، ابتدای بوستان آب و آتش برگزار می‌شود و علی قمصری امشب ۸ اردیبهشت، وحید تاج ۹ اردیبهشت و محمد اصفهانی ۱۰ اردیبهشت روی صحنه می‌روند.

سید محمد مناجاتی تهیه کننده کنسرت‌های خیابانی بوستان آب و آتش در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این اجراها گفت: دهه گذشته این توفیق را داشتم که با حضور بزرگان موسیقی و شعر و ادب فارسی کنسرت‌ها و رویدادهای بزرگی را با حضور پرشور مردم برگزار کنم و حالا با بهتر شدن شرایط کرونا و امکان برگزاری مراسم‌ و تجمع‌های مردمی تلاش کردم که با همکاری مدیران منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد اجراهای متفاوت و جذابی را با حضور گروه‌ها و خواننده‌های مطرح موسیقی به پاسداری و ترویج موسیقی ملی برگزار کنم.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که با همیاری و مشارکت استادان و مدیران آموزشگاه موسیقی هنر و اندیشه نوین توانستیم اجرای کنسرت‌هایی را در تهران و دیگر شهرها در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی کنیم که مرحله اول این کنسرت‌های مردمی در ماه رمضان برای مردم موسیقی‌دوست تهران برنامه ریزی شد که در حال اجرا هستند.

مناجاتی با اشاره به خواننده‌ها و گروه‌هایی که در بوستان آب و آتش اجرا داشته اند و در روزهای آینده اجرا دارند، گفت: در رمضان ۱۴۰۱ طبق برنامه ریزی‌های انجام شده با اجرای هنرمندانی چون گروه «بیدل» با خوانندگی و سرپرستی حسام الدین سراج، سالار عقیلی، گروه موسیقی «کایر»، علی قمصری، وحید تاج و محمد اصفهانی با مخاطبان موسیقی همراه بوده و هستیم.

وی در پایان با اعلام یک خبر برای علاقه‌مندان به موسیقی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ تور کنسرت موسیقی ایرانی را با حضور علی قمصری، سالار عقیلی و… برنامه ریزی کرده‌ایم که به زودی شروع می‌شود.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است