مهرداد عشقیان در خانه ابدی آرام گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۷

مهرداد عشقیان در خانه ابدی آرام گرفت

پیکر مهرداد عشقیان هنرمند فقید رادیو نمایش پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مهرداد عشقیان هنرمند فقید رادیو نمایش پنجشنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساختمان رادیو نمایش در میدان ارگ به سمت قطعه هنرمندان برگزار شد.

مهرداد عشقیان از پیشکسوتان نمایش های رادیویی بامداد روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

در مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند فقید، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش و چهره هایی همچون حمید یزدانی ابیانه، بیوک میرزایی، فریدون اسماعیلی، میرطاهر مظلومی، فریدون محرابی، قربان نجفی، رامین پورایمان، میکائیل شهرستانی، بهرام ابراهیمی، علی میلانی، هرمز سیرتی، فریده دریامج، شهرام گیل آبادی، محسن بهرامی، معصومه عزیزمحمدی، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، فرشاد آذرنیا، امیر زنده دلان، محسن جواهری و جمعی از هنرمندان رادیو و تلویزیون حضور داشتند.

حمید یزدانی ابیانه در آغاز این مراسم گفت: مهرداد عزیزم امروز تمام عزیزان و دوستانت به دعوتت پاسخ دادند. هرگز فکر نمی کردم که این بهار آخرین حضور تو در خانه‌ات، رادیو نمایش باشد.

بهرام ابراهیمی نیز در ادامه بیان کرد: سابقه آشنایی من با مهرداد به جشنواره تئاتر منطقه ای در استان مازندران بر می گردد، مهرداد بسیار منظم و سخت کوش بود و به همه احترام می گذاشت، برای شغلش ارزش زیادی قائل بود و در یک کلام به خانواده و کارش عشق می ورزید.

میکائیل شهرستانی نیز ضمن تسلیت به خانواده این هنرمند فقید با بیان خاطره صدای پرصلابت مهرداد عشقیان در استودیو و ضبط نمایش های رادیویی گفت: هرگز جای خالی او پر نخواهد شد.

در ادامه مراسم محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش عنوان کرد: فقدان هنرمند عزیز، شریف و دوست داشتنی مان را تسلیت می گویم، به نظرم مرام و مسلک مهرداد عشقیان خود بهترین تسلی در این دنیاست. او هنرمندی دغدغه‌مند بود که نگاهی خداجویانه داشت.

شهرام گیل آبادی نیز در این مراسم اظهار کرد: آخرین بار مهرداد را در یادداشت هایی دیدم که برایم می فرستاد. این یادداشت‌ها پر از زخم بود و البته امانت می ماند. او بسیار دقیق و منظم بود و با وجود بیماری، تمام توانش را برای کارش می گذاشت. مهرداد حضور دارد و در محضر الهی است، یاد و خاطره اش همواره با ماست.

همچنین فریدون محرابی در این مراسم ضمن آرزوی صبر برای خانواده این هنرمند فقید، خاطرنشان کرد: ما راز رفتن را نمی دانیم و اگر بدانیم شاید صبورتر باشیم. راز عجیبی در از دست رفتن هنرمندان رادیو نمایش است، اینکه وقتی عزیزی از این مجموعه می رود خوبی ها و خصائل نیکویش در دیگران بروز پیدا می کند، برای همه صبر آرزو می کنم و امیدوارم مهرداد همه ما را دعا کند.

پیکر این هنرمند فقید در در جمع خانواده و یارانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است