ثبت‌نام دریافت بُن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی، طلاب و دانشجویان آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳
ویژه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران؛

ثبت‌نام دریافت بُن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی، طلاب و دانشجویان آغاز شد

ثبت‌نام برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 8 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.
به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ستاد برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور اقدام به توزیع بُن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیات علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می‌کند.

از این رو اعضای هیات علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند از روز پنجشنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه به آدرس ketab.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۳۵۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۷ درصد، معادل دویست‌ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۴۳ درصد معادل ۱۵۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد معادل ۳۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۵۰ درصد معادل ۳۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

یارانه اعتباری خرید کتاب(بُن کتاب) صرفا در بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است.

یارانه خرید کتاب (بُن کتاب) به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. بنابراین برای ثبت‌نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت‌نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت‌نام متقاضیان جدید نخواهد بود.

فرایند ثبت‌نام تا دریافت  پیامک «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» باید ادامه پیدا کند تا عملیات ثبت‌نام و خرید قطعی و ثبت شود.

هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) است. هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت‌نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000