رامبد جوان: با افرادی که روایت آزارگری‌شان منتشر شده‌ است کار نمی‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳

رامبد جوان: با افرادی که روایت آزارگری‌شان منتشر شده‌ است کار نمی‌کنم

رامبد جوان با انتشار پست اینستاگرامی از قطع همکاری با افرادی که روایت آزارگری‌شان منتشر شده است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، رامبد جوان مجری، کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون شب گذشته ۷ اردیبشهت ۱۴۰۱ در صفحه اینستاگرامی خود یک یادداشت با محوریت دعوت از سینماگران برای حمایت از بیانیه ۸۰۰ نفره زنان سینما و تئاتر علیه خشونت و آزار جنسی منتشر کرد و از قطع همکاری با افرادی که روایت آزارگری‌شان منتشر شده است، خبر داد.

متن یادداشت رامبد جوان به این شرح است: «من هم هستم. خانم‌های محترم و عزیز و قدرتمند مملکتم، من هم به عنوان یک انسان در کنارتان هستم.

مدتی است روایت‌های آزارگری را می‌خوانم و بسیار متاسفم. خانم‌های محترم می‌دانم که این جنبش زنانه است ولی مطمئنم خیلی از مردان حرفه‌ی عزیزمان هم می‌خواهند کنار شما بایستند و این جریان تلخ آزارگری را به کمک و هدایت شما متوقف کنند. امیدوارم جسارت و شجاعت شما به زنان حرفه‌ها و بخش‌های دیگر جامعه هم منتقل شود تا هر چه زودتر به امنیت و سلامت نزدیک‌تر شویم.

من یقینا و با احترام اعلام می‌کنم در کنار این حرکت مهم و تاریخ‌ساز برای هرگونه همکاری و همفکری هستم. امیدوارم هر چه زودتر آقایان دیگر هم همراهی خودشان را اعلام کنند.

من، هم در «خندوانه» و پروژه‌های بعدی خود و گروهم با اسامی‌ای که علیه آنها روایت‌ها منتشر شده‌اند یا خواهند شد همکاری نخواهم کرد.»

قبل‌تر نوید محمدزاده که تهیه‌کنندگی نمایش «گیاهخوار» را بر عهده داشت، پس از افشاگری‌ها علیه ابوالفضل کاهانی کارگردان این نمایش، اجرای این نمایش را که قرار بود مرداد و شهریور ۱۴۰۱ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، لغو کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است