«آنتی اویل» آینده بشر در متاورس است/ رونمایی از پوستر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۴

«آنتی اویل» آینده بشر در متاورس است/ رونمایی از پوستر

پوستر نمایش «آنتی اویل» با طراحی داریوش خوانین زاده رونمایی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «آنتی اویل» به نویسندگی افشین واعظی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی طاها خانجانی از ۵ اردیبهشت در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است و به تازگی از پوستر این نمایش با با طراحی داریوش خوانین زاده رونمایی شد.

داریوش خوانین زاده فارغ‌التحصیل معماری فعالیت خود را در زمینه طراحی داخلی آغاز کرد و به صورت خودآموز رشته‌ گرافیک را ادامه داد و با طراحی فضاهای تجاری و غرفه‌سازی نمایشگاهی و طراحی داخلی فعالیت فعالیت‌های هنری خود را داد.

وی درباره طراحی پوستر نمایش «آنتی اویل» توضیح داد: فضای نمایش تصویر آینده بشر در دنیای متاورس است که تمام اکوسیستم نابود و دنیای ماده به دنیای دیتا یا صفر و یک تبدیل شده است، در پس زمینه کار سه صفحه برداری که بیانگر سه بعد در دنیای مجازی است را طراحی کردم و یکی از اعضا اصلی بدن انسان که مهم‌ترین حواس پنج‌گانه را شامل می‌شود را در طراحی لحاظ کردم و دست ربات‌گونه‌ای که بشر را به دیتا و دنیای صفر و یک هدایت می‌کند را در کنار دیگر محورهای پوستر قرار دادم. مجموع این تصاویر بیانگر آینده رو به نابودی بشر و تسلط ربات‌ها و تبدیل انسان به موجوداتی دست‌آموز است.

نمایش «آنتی اویل» به نویسندگی افشین واعظی و تهیه کنندگی و کارگردانی طاها خانجانی از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ اجرای خود را در عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز کرده است.

بازیگران این نمایش عبارتند از سپیده کاشی‌ها، شهریار ‌کامکار، سپیده ‌اسلامی، حامد ‌مقدسی، سوگند روستایی، علیرضا داوودوندی، شاهین سبزی، نیلوفر محمدی، پریا خداکرمی، آرمیتا قبادی، آزاده شیرمحمدپور، علی مهرنیا.

از دیگر عوامل «آنتی اویل» می‌توان به شهاب محمودی طراح صحنه و لباس، فرشاد نصیری طراح نور، علی یوسفی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، حنا فرید دستیار دوم کارگردان، ملینا کاشی‌ها منشی صحنه، رضا جاویدی عکس و طراح گرافیک، بهروز داوری موشن‌گرافیک اقلام تبلیغاتی و سارا حدادی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه تیوال یا گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000