آلخاندرو ایناریتو شکارِ جدید نتفلیکس/ «باردو» به سرویس استریم راه پیدا کرد

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، نتفلیکس حقوق فیلم جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو با نام «باردو، وقایع نگاری دروغین یک مشت حقیقت» را خریداری کرد.

این فیلم که بسیاری انتظارش را می کشند در حال حاضر در مرحله پس از تولید قرار دارد و پیش بینی می شود این مرحله تا پاییز به پایان برسد. پیش از این زمزمه هایی وجود داشت که ممکن است این اثر تازه ایناریتو برای اولین نمایش جهانی اش به جشنواره کن 2022 برسد اما این اتفاق رخ نداد.

با وجود اینکه این فیلم توسط مشهورترین سرویس استریم دنیا یعنی نتفلیکس خریداری شده است، با این حال نتفلیکس متعهد شده است یک اکران سینمایی در مقیاس جهانی برای این فیلم در نظر بگیرد. این اکران شامل سینماهای کشورهای مکزیک، ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، آرژانتین، برزیل، استرالیا، نیوزیلند، کشورهای اسکاندیناوی، هلند، ژاپن و کره خواهد بود.

نتفلیکس پیش از این از اکران پرقدرت برای فیلمسازان مولفی چون آلفونسو کوارون (فیلم «رما»)، مارتین اسکورسیزی (فیلم «مرد ایرلندی») و نوآ بامبک (فیلم «داستان ازدواج») استفاده کرده بود.

«باردو» به نویسندگی ایناریتو و نیکلاس جیاکوبونه، داستان یک روزنامه‌نگار و مستندساز مکزیکی است که به زادگاهش برمی گردد و در حالی که با هویت و مسائل خانوادگی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند، در یک بحران هستی گرایانه قرار می گیرد.

انتهای پیام/