پخش زنده فینال جام حذفی فوتبال از شبکه سه/ پدیده‌‌ها با هم رقابت می‌کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۲

پخش زنده فینال جام حذفی فوتبال از شبکه سه/ پدیده‌‌ها با هم رقابت می‌کنند

دیدار فینال جام حذفی بین آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر و دو رقابت مهم ورزشی دیگر به صورت زنده از شبکه سه و ورزش سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سی‌وپنجمین جام حذفی فوتبال ایران پس از گذشت ۴۶ سال از برگزاری این نوع از رقابت‌ها امشب چهارشنبه ۷ اردیبهشت در فصل ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ با رقابت دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر به پایان می‌رسد.

دو تیم فینالیست امشب چهارشنبه ۷ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. دو تیمی که موفق شدند با عبور از سد استقلال و پرسپولیس، پدیده جام حذفی در دوره‌های اخیر شناخته شوند.

هواداران نساجی و آلومینیوم تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار قطعه بلیت این دیدار را تهیه کرده و امیدوار به قهرمانی تیم مورد علاقه خودشان هستند.

رقابت بین آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و علاقه‌مندان این بازی حساس را از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه تماشا کنند.

هر دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر برای اولین بار است که در فینال جام حذفی حضور دارند و در صورت پیروزی هر کدام از این دو تیم، پدیده این رقابت‌ها خواهند بود.

همچنین رقابت دو تیم لیورپول انگلستان و ویارئال اسپانیا در قالب نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم امشب چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه پخش خواهد شد.

فینال دوم لیگ برتر بسکتبال هم که با رقابت دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان پیگیری می‌شود، ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است