فراخوان حضور در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳

فراخوان حضور در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد

«جشن ملی روابط‌عمومی» همزمان با 27 اردبیهشت‌ماه «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور ثبت نام کنند.

به گزارش صبا، نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» همزمان با ۲۷ اردبیهشت‌ماه «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» با همکاری مشترک انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ارائه سه سخنرانی برگزیده علمی درباره آخرین دستاوردهای روابط‌عمومی‌ در حوزه‌های پژوهش، مدل‌سازی و ارتباطات در سه سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، تاسیس کرسی تخصصی روابط‌عمومی برای بررسی و تحلیل علمی مباحث مرتبط با افزایش جایگاه و کارآمدی روابط‌عمومی‌ها و انتشار ویژه‌نامه رنگی از جمله برنامه‌های این رویداد است.

در این مراسم در کنار برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده، ضمن تجلیل از برخی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی، برنامه‌های دیگری ازجمله رونمایی سه عنوان کتاب جدید روابط‌عمومی انجام خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» می‌توان به ارائه یافته‌های نخستین نظرسنجی علمی روابط‌عمومی در ایران و انتشار کتاب «تاریخ روابط‌عمومی ایران» اشاره کرد.

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به صورت حضوری در تالار وحدت برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و سایر علاقه‌مندان رایگان و آزاد است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌تلفن‌های ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱) تماس بگیرند.

در تقویم رسمی کشور روز ۲۷ اردبیهشت برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ مورخ ۲۸/۰۶/۸۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» نامگذاری ‌شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است